Backup, CoD4?
Fra : Klaus G.

Dato : 23-09-08 15:54

Hej.

Hvordan tager man backup af sine chars i CoD4? Tæntke det nok ville være
pæænt træls at miste dem, hvis man nu skal spille CW/PCW og man så står med
en lvl34 og ser dum ud :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per R. Nielsen

Dato : 23-09-08 17:13

Klaus G. wrote:
> Hej.
>
> Hvordan tager man backup af sine chars i CoD4? Tæntke det nok ville
> være pæænt træls at miste dem, hvis man nu skal spille CW/PCW og man
> så står med en lvl34 og ser dum ud :)

Du finder dem under profiles. Hos mig er stien f.eks.:

C:\Spil\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles

Lav en backup af mappen med dit nickname.

Fra : Klaus G.

Dato : 23-09-08 19:46

> Du finder dem under profiles. Hos mig er stien f.eks.:
>
> C:\Spil\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles
>
> Lav en backup af mappen med dit nickname.
Tak for info...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin

Dato : 23-09-08 19:39

Klaus G. wrote:
> [...]
> pæænt træls at miste dem, hvis man nu skal spille CW/PCW og man så står med

I CW/PCW har alle, uanset rang, samme våben/perks at tage fra i menuen
Jeg plejer at spille med en lvl 1 i CW/PCW :)

Fra : Klaus G.

Dato : 23-09-08 19:46

> I CW/PCW har alle, uanset rang, samme våben/perks at tage fra i menuen
> Jeg plejer at spille med en lvl 1 i CW/PCW :)
Oh., det kan være det er noget custom gejl af en art?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery