Anal-sex
Fra : Johhny Andersen

Dato : 23-09-08 20:49

Hej gruppe

Jeg elsker at få den bagi. Jeg er blevet afhængig af usenet, hvor jeg får
den bagi hele tiden. Det er som om jeg ikke kan styre det længere. Har jeg
et problem !!????

/Johnny

Fra : Mr.Larsen

Dato : 23-09-08 19:08

On Tue, 23 Sep 2008 19:49:06 +0200 (CEST), Johhny Andersen
<netsat_99@gmail.com> wrote:

> [...]
>den bagi hele tiden. Det er som om jeg ikke kan styre det længere. Har jeg

Jeg har det på samme maade som dig. Vi er nogle der moedes hver aften
her: http://www.sendspace.com/file/ypjcm0

Saa giver vi den til hinanden bagi. Vi glaeder os til at se dig.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-09-08 19:22

"Mr.Larsen" <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har det på samme maade som dig. Vi er nogle der moedes hver aften
> her: http://www.sendspace.com/file/ypjcm0
>
> Saa giver vi den til hinanden bagi. Vi glaeder os til at se dig.

Enig. Jeg kommer der også hver aften. Vi leger doktormand og Ejvind Kruse er
rigtig god med stetoskopet. Og med endoskopet. Så leger jeg IT Pro. Jeg er
meget karismatisk.

--
/F

Fra : Mr.Larsen

Dato : 23-09-08 20:20

Mr.Larsen tastede følgende:

> Jeg har det på samme maade som dig. Vi er nogle der moedes hver aften
> her: http://www.sendspace.com/file/ypjcm0
>
> Saa giver vi den til hinanden bagi. Vi glaeder os til at se dig.

Du er godnok på hælene, men jeg bruger ikke anonyme tjenester, jeg har
IP på mine indlæg.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-09-08 00:18

Mr.Larsen wrote:
> Mr.Larsen tastede følgende:

> Du er godnok på hælene, men jeg bruger ikke anonyme tjenester, jeg har
> IP på mine indlæg.

Samme her. Men pragtfuldt at vide at man har sendt flokken helt til tælling.

/F

Fra : Mr.Larsen

Dato : 24-09-08 13:24

Frank Leegaard sendte dette med sin computer:

> Samme her. Men pragtfuldt at vide at man har sendt flokken helt til tælling.

Jeps, det har givet flere STORE grin, de overgår sig selv gang på gang.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-09-08 21:31

Mr.Larsen wrote:
> Frank Leegaard sendte dette med sin computer:

> Jeps, det har givet flere STORE grin, de overgår sig selv gang på
> gang.

Een ting er at slå ned i blandt en flok hunde. Det er straks værre når de
ikke hyler op eller viser at de er ramt. Det sker så aldrig med
Taberflokken.

Så det er pragtfuldt med de falske postninger.