S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
Fra : fister

Dato : 19-09-08 12:22

Hej er der nogen som kan hjælpe mig lidt på vej,kan ikke komme videre fra
den forpost som man skal ud og hjælpe. Der er en mand tilbage oppe i
tårenet,men kan ikke snakke med ham hvad skal jeg gøre for at komme videre ?

Mvh Fister

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-09-08 13:36

"fister" <fister_138@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den forpost som man skal ud og hjælpe. Der er en mand tilbage oppe i
> tårenet,men kan ikke snakke med ham hvad skal jeg gøre for at komme videre

Jeg kan desværre ikke hjælpe endnu, men hvor har du erhvervet Clear Sky ?
Har set at den kan hentes via Steam, men jeg vil gerne have en dvd version

Bjarne K.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 19-09-08 13:39

Bjarne K. frembragte:

http://www.coolshop.dk/catalog/product/56532-stalker--clear-sky-(stalker)--for-pc

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-09-08 14:46

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> Bjarne K. frembragte:

> http://www.coolshop.dk/catalog/product/56532-stalker--clear-sky-(stalker)--for-pc
>
> --
> Sia Furler the singing goddess from Australia...

Jeg har ellers checket Coolshop, de sidste par dag, men hverken set den
under "kommende" eller "nyheder", men jeg skal åbenbart have nye briller.

Bjarne K.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-09-08 17:50

"Bjarne K." skrev

> Jeg har ellers checket Coolshop, de sidste par dag, men hverken set den
> under "kommende" eller "nyheder", men jeg skal åbenbart have nye briller.

Den har været ude på DVD i ca 14 dage - knægten fik sin kopi den 5/9 fra
coolshop :)

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-09-08 17:52

"Peter Lykkegaard" skrev

> Den har været ude på DVD i ca 14 dage - knægten fik sin kopi den 5/9 fra
> coolshop :)

Og lidt "proof"

Mail fra coolshop den 4/9
"Vi har tidligere i dag afsendt følgende vare til dig:
1.0 x S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (Stalker) /PC - DKK 299.0"

- Peter

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-09-08 19:44

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> wrote in message
> [...]
> "Vi har tidligere i dag afsendt følgende vare til dig:
> 1.0 x S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (Stalker) /PC - DKK 299.0"

Bare det var mig

Bestiller den i week-enden, så jeg håber den lander i min postkasse tirsdag.

Taler de forøvrigt kun engelsk eller der det en blanding som i 1'eren

Bjarne K.

Fra : Kenneth

Dato : 19-09-08 13:49

Bjarne K. wrote:
> Jeg kan desværre ikke hjælpe endnu, men hvor har du erhvervet
> Clear Sky ? Har set at den kan hentes via Steam, men jeg vil
> gerne have en dvd version

Købte min ved EB games.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Kenneth

Dato : 19-09-08 13:53

fister wrote:
> [...]
> videre fra den forpost som man skal ud og hjælpe. Der er en
> mand tilbage oppe i tårenet,men kan ikke snakke med ham hvad

Hvis det er den forpost lige i starten af spillet så skal du
hjælpe ham med at skyde de monstre der er omkring
tårnet. Efter dette kommer der en outburst abnomalty
lig med den ser ses i intro' en. Du blive fortalt at du skal
søge dækning men det kan du ikke så du ender tilbage
i camp' en hvor Clear Sky så har reddet dig igen.

Fra : fister

Dato : 19-09-08 16:53

Hej Kenneth
>Ja det er den føreste i spillet der hvor man går til venster.Men der sker
>ikke noget,har skudt de monstre der er omkring
> tårnet.
Mvh Fister
..

Fra : Kenneth

Dato : 19-09-08 17:03

fister wrote:
> Hej Kenneth
> Ja det er den føreste i spillet der hvor man går til
> venster.Men der sker ikke noget,har skudt de monstre der er
> omkring tårnet.

Hvis du har et tidligere savegame kunne det være at
du skulle prøve at starte derfra igen og se om det
gør nogen forskel. Efter sigende skulle der være
en del fejl i spillet. Jeg har selv ikke oplevet det
store endnu andet end et enkelt crash.

Fra : fister

Dato : 20-09-08 13:04

Hej Kennet Iversen
Mange tak for hjælpen ,jeg er kommet videre.
Mvh Fister

Fra : Kenneth

Dato : 20-09-08 22:53

fister wrote:
> Hej Kennet Iversen
> Mange tak for hjælpen ,jeg er kommet videre.
> Mvh Fister

Det var da så lidt :)