SPORE advarsel, ikke så slemt igen.
Fra : Hagar

Dato : 18-09-08 10:14

Hej

Når i spiller spore, så husk for guds skyld, og din egen at gem spillet ind
i mellem. Skulle der komme en fejl i spillet eller med Windows, så ryger ALT
det du har samlet fra du startede op for dagen. Jeg havde lige fået samlet
en del nye våben, krydderier og andet, så fik jeg en fejl, og spillet
lukkede ned, da jeg startede op kunne jeg starte forfra. ØV.

Hagar

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-09-08 16:15

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Når i spiller spore,

Gør vi ikke, tåbelige licens/drm regler gør spillet uinteressant.

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-08 03:05

In article <48d27049$0$90275$14726298@news.sunsite.dk>,
nospam@strueradsl.invaliDK says...
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gør vi ikke, tåbelige licens/drm regler gør spillet uinteressant.

Så du har ikke brugt en cracket version i stedet?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-09-08 16:46

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> Så du har ikke brugt en cracket version i stedet?

Har kun set demoen, og det er måske ikke lige min favorit spiltype. Kunne
dog aldrig finde på at spille spillet af principielle årsager: DRM ! Har
ganske vist læst at de har lempet restriktionerne lidt, men det er
princippet i det.
Mit eget lille politiske jihad.

Kommer spillet til rimelige penge på eks. steam (hvad det nu nok næppe gør),
og i en drm fri udgave, så kunne jeg da godt finde på at købe det. Indtil
videre synes jeg nu der er så mange andre interessant spil, som ikke har
tåbelige begrænsninger jeg hellere vil bruge penge på.