Part søges i Odense..
Fra : Linett Stampe Mikkel~

Dato : 18-09-08 20:33

Hej..

Jeg søger nu en part, da jeg snart er for gammel til at gå i den klub jeg
går i..

Hesten skal være mellem 160 og 170 høj, da jeg selv er 160 høj..

Hesten skal stå I Odense..

Hesten skal også kunne holde til en kraftig pige, da min vægt er på omkring
80 kg. men jeg er på kur og taber mig lidt hver dag..

Hesten skal kunne bruges til både dressur og spring og jeg vil have lov til
at deltage i ridestævner på den.. ikke til hvert stævne, men når der er
nogle..

Det må ikke koste for meget for mig.. vi snakker omkring 500-600 kr. og jeg
skal helst kunne komme 3-4 dage om ugen.. da jeg kan komme Tirsdag, Onsdag,
Torsdag og Søndag..

Nogle gange kan jeg også sagtens komme Mandag, men det er kun hver anden
uge..

Jeg har ikke noget imod, hvis man selv muger ud, sætter på fold, fodrer osv.
da jeg har lært det i min klub..

Her kommer lidt om mig..

Jeg hedder Linett Mikkelsen
Jeg har redet siden jeg var 9 år gammel
Jeg bliver 17 år d. 11 Oktober
Jeg rider ikke de helt store klasser i dressur og spring, men ønsker at
udvikle mig, så hvis du kan undervise, eller hvis der er mulighed for
undervisning vil det være alletiders..
Som sagt, er jeg en kraftig pige, men gør noget ved det, da jeg har været på
kur siden februar og har tabt omkring 12 kg.

Jeg er lidt ligeglad med om hesten er hoppe eller vallak..

Hvis den er hingst, skal den ikke være vild, men nem at håndtere..

Hesten må helst ikke være yngre end 6-7 år og ikke ældre end 15 år..

Så jeg håber virkelig at der er en der har en hest der passer nogenlunde til
mig.. send endelig nogle billeder til min mail: Lini@Linett.dk

Det skal lige siges, at det må være alle racer, undtagen store belgiere,
jyder osv.

Den skal kunne springe, da jeg springer mere end jeg rider dressur, men det
behøver ikke være helt store klasser..

Med Venlig Hilsen Linett