Rette gruppe?
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 05-08-08 12:32

Hej NG
Er ikke sikker på jeg er det rigtige sted... har nogle spørgsmål ang. htc
mobil telefon. Er det den rigtige gruppe eller er der andre og bedre...
På forhånd tak for hjælpen..
Mvh Heidi

Fra : Ole C

Dato : 05-08-08 15:49

Heidi Bech Petersen skrev blandt andet:

> [...]
> Er ikke sikker på jeg er det rigtige sted... har nogle spørgsmål ang.
> htc mobil telefon. Er det den rigtige gruppe eller er der andre og

Tja, - hvis du prøver at trykke på knappen "Nyhedsgrupper" og så skriver
ordet "mobil", så tror jeg sør'me' du bla. vil finde den gruppe der hedder
"dk.teknik.telefoni.mobil"

--
vh
Ole C

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 06-08-08 15:29

Ups var lidt for hurtig på aftrækkeren... Har fundet den og brugt den... tak
for hjælpen...

Fra : Ole C

Dato : 06-08-08 21:39

Heidi Bech Petersen skrev blandt andet:

> Ups var lidt for hurtig på aftrækkeren... Har fundet den og brugt
> den... tak for hjælpen...

Velbekomme

--
vh