Problemer med online spil
Fra : Mads

Dato : 16-09-08 21:25

Hej

De sidste par dage er det blevet sværere og sværere at spille online
bl.a. Battlefield 2 og Wings of War.
BF2 viser pludselig kun omkring 100 servere hvor der før var 400+
og Wings Of War viser pludselig at alle servere er utilgængelige
bag en Firewall/NAT.

Jeg er online via en Cybercity Solo opkobling og plejer ikke at have
nogen problemer med at spille online.

Er der andre der har observeret de samme underlige problemer ?

Nogen løsninger ?

mvh Mads

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 17-09-08 12:56

Mads skrev:
> [...]
> nogen problemer med at spille online.
>
> Er der andre der har observeret de samme underlige problemer ?

Prøv at læs på EA's forum det forklare problemet, som der arbejdes på.
Links til tådene.

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=436089&tstart=0
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=435758&tstart=0

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Mads

Dato : 17-09-08 15:12

On Wed, 17 Sep 2008 13:55:47 +0200, Dorthe Aagaard Nielsen
<angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

>Prøv at læs på EA's forum det forklare problemet, som der arbejdes på.
> [...]

OK, mange tak. Rart at vide det ikke er min maskine der er årsagen.

mvh Mads

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 18-09-08 00:31

Mads skrev:
> OK, mange tak. Rart at vide det ikke er min maskine der er årsagen.
>

> mvh Mads

Vi havde samme problem her. Har selv 4 x ranked 2142 server og ingen af
dem blev detected af server browseren. Vores hoster er god til at
informere os om problemer med gamespy etc. Dem jeg fik de links af.

Anyway er BF2142 & BF2 serverne langsomt ved at komme tilbage, dog
stadig ikke alle der detectes endnu. En ud af 4 af vores er kommet på
listen nu.

Hygge

[C&B]AngelFire