Efterårets store PC-spil!
Fra : Nicolai

Dato : 15-09-08 20:54

Har kigge lidt på hvad der er i vente i efteråret. Personligt savler jeg
over følgende:

Crysis Warhead
Sid Meier's Civilization IV: Colonization
Far Cry 2
Command & Conquer: Red Alert 3
Call of Duty: World at War
Grand Theft Auto IV

Store ting at glæde sig til! :)

Alle fundet på
http://pc.gamespy.com/index/release.html?constraint.year.game.release_date=2008&constraint.return_all=is_true

Hvad har jeg overset af must have?

Fra : Hagar

Dato : 15-09-08 21:36

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over følgende:
>
> Crysis Warhead
> Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Hvad med Battlefield 3 ?
DEN glæder jeg mig til.

Hagar

Fra : Jan

Dato : 15-09-08 21:50

> Hvad med Battlefield 3 ?
> DEN glæder jeg mig til.
>
> Hagar
Ditto
mvh
Jan

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-09-08 01:46

"Jan" <jbhdk@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ditto
> mvh
> Jan

Hvemhvadhvor? Har du noget info om det?

Fra : Hagar

Dato : 16-09-08 12:44

"Peter Larsen" <hej@hog.dj> skrev i en meddelelse

> "Jan" <jbhdk@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvemhvadhvor? Har du noget info om det?

Du kan se noget her
http://www.youtube.com/results?search_query=battlefield+3&search_type=&aq=f

Hagar

Fra : K.B.S.

Dato : 16-09-08 17:15

Er det bare mig der husker forkert(håber jeg det er), eller er der ikke
noget med, at BF 3 Bad company kun ud kommer til PS 3 og Xbox ?

Hilsen Kim

Fra : Hagar

Dato : 16-09-08 18:12

> Er det bare mig der husker forkert(håber jeg det er), eller er der ikke
> noget med, at BF 3 Bad company kun ud kommer til PS 3 og Xbox ?
>
> Hilsen Kim

Vi i klanen har lige talt om dette spil, nu siger en klog mand, at BF3 og
Bad Company er hvert sit spil, så hæng mig ikke op på noget, jeg er ved at
være totalt forvirret

Hagar

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-09-08 01:25

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Larsen" <hej@hog.dj> skrev i en meddelelse

>>> mvh

> Du kan se noget her
> http://www.youtube.com/results?search_query=battlefield+3&search_type=&aq=f
>

> Hagar

Jamen det der er da Bad Company? Spin-off i serien. Jeg tror altså ikke der
er noget
officielt om BF3 endnu.

Fra : Kenneth

Dato : 17-09-08 10:25

Peter Larsen wrote:
> Jamen det der er da Bad Company? Spin-off i serien. Jeg tror
> altså ikke der er noget officielt om BF3 endnu.

Det vil jeg også mene men det kaldes BF 3 på
youtube og diverse hjemmesider.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-09-08 17:42

"Kenneth" <kenneth_no_more_spam@not.valid.email.com> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg også mene men det kaldes BF 3 på
> youtube og diverse hjemmesider.
>
> Med Venlig Hilsen / With Best Regards
> Kenneth Iversen

Det gør det ikke mere rigtigt.

Fra : Kenneth

Dato : 17-09-08 20:15

Peter Larsen wrote:
> Det gør det ikke mere rigtigt.

Nej det var mere for at skrive hvorfor
nogle herinde kalder det BF 3

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-09-08 07:48

Hagar forklarede:

> Hvad med Battlefield 3 ?
> DEN glæder jeg mig til.

http://www.youtube.com/watch?v=9i0mCeog7gU

Nu gør jeg også

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-09-08 07:45

Nicolai forklarede:
> Har kigge lidt på hvad der er i vente i efteråret. Personligt savler jeg over
> følgende:
>
> Crysis Warhead
http://pc.ign.com/articles/884/884351p1.html

Ser super ud, og en score på 9,4 er ikke dårligt.

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=55930

Prisen gør at det er et af dem jeg snupper, for det er bestemt ikke
dyrt.

> Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Måske, men har man den komplette CivIV så er der måske ikke så meget at
hente, men det vil tiden vise.

> Far Cry 2

Et MUST.

> Command & Conquer: Red Alert 3

EA's nye DRM med max 5installs, så nej tak.

> Call of Duty: World at War

Jeg er COD freak så den skal jeg have.

> Grand Theft Auto IV

Helt bestemt.

> Store ting at glæde sig til! :)

Enig.

Måske Fallout 3 http://www.gamershell.com/tv/14234.html

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-09-08 08:05

Glemte denne her.

Brothers in Arms: Hell's Highway
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=53077

Det ser også ud til at blive godt.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-08 18:52

> Hvad har jeg overset af must have?

Hvad med Alan Wake.

Lige et tillægs ?, er Crysis - Warhead et add on eller et selvstændig spil.

kimilar

Fra : Martin S

Dato : 16-09-08 21:22

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i en meddelelse

> Lige et tillægs ?, er Crysis - Warhead et add on eller et selvstændig
> spil.
>
> --

Det er selvstændigt.

Ifølge anmeldelserne skulle der være lidt mere action end i Crysis og med
stor variation.
Singleplayer skulle vidst kunne klares på 5-8 timer, til gengæld er store
forbedringer i multiplayer.
Historien er vidst sideløbende med den fra Crysis, man følger en af de andre
soldater som befandt sig på den anden side af øen.

Det er ikke så langt, dog er prisen også mindre, så det går vidst lige op.

Mvh Martin

Fra : Bruno

Dato : 16-09-08 19:42

Nicolai wrote:
> Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Måske - hvis bare det rummer mere variation end det oprindelige
Colonization.

> Far Cry 2

Oh - yes!

> Grand Theft Auto IV

Et must.

> Hvad har jeg overset af must have?

Det nye Stalker, siden du ikke har listet det så tænker du endda har
overset det første Stalker!

Ellers er der en udvidelse til Galactic Civilization II og så er der
Lego Batman!

Mvh
Bruno

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-09-08 12:57

"Bruno" <x@c.d> wrote in message news:gaoul9$2o97$1@newsbin.cybercity.dk...

> Det nye Stalker, siden du ikke har listet det så tænker du endda har
> overset det første Stalker!

Stalker "Clear Sky" er også den jeg venter mest på. Den er vist tilgængelige
via Steam, men jeg vil gerne have en "fysisk" pakke denne gang.

Ellers er Mafia2, GTA4 og Starcraft jo også på vej.

Bjarne K.

Fra : Nicolai

Dato : 17-09-08 15:00

> Ellers er Mafia2, GTA4 og Starcraft jo også på vej.

Uha ja den glæder jeg mig også til - Mafia 1 havde den fede stemning.
Hvornår skal det udkomme?

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-09-08 18:25

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Uha ja den glæder jeg mig også til - Mafia 1 havde den fede stemning.
> Hvornår skal det udkomme?

Yes sir, det Mafia er det absolut bedste spil jeg har prøvet sådan
stemningsmæssigt. Er forøvrigt igang med Godfather (købt til 25,- bobs i
Kvickly). Det når ikke mafia til sokkeholderne, selvom det godt kan spilles.

Nummer 2 skulle udkomme engang i 2009. Eller rettere i finansåret 2009. Det
er med på listen over kommende spil hos Coolshop og allerede prissat til
306, , så vi kan være heldige at det snart er på trapperne.

Se her http://en.wikipedia.org/wiki/Mafia_II

p.s. Stalker 1 har også en fed stemning. (OK jeg vil godt indrømme jeg er
_stor_ S.T.A.L.K.E.R fan)

Bjarne K.

Fra : Kenneth

Dato : 17-09-08 10:27

Bruno wrote:
> Det nye Stalker, siden du ikke har listet det så tænker du
> endda har overset det første Stalker!

Ja det tror jeg bliver et rigtig fedt spil.

Fra : MFN

Dato : 16-09-08 20:04

Jeg glæder mig til :

Mirror's Edge
Far Cry 2
Fallout 3
Total War : Empire

/Michael

Fra : Dr.Phil

Dato : 17-09-08 12:13

> [...]
> over følgende:
>
> Crysis Warhead
> Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Battlefield Heroes. :D

Måske ikke så "stort"..men det ser ud til total fun..
http://www.youtube.com/watch?v=KYQP-uBijWg

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 17-09-08 16:28

> Battlefield Heroes. :D
>
> Måske ikke så "stort"..men det ser ud til total fun..
> http://www.youtube.com/watch?v=KYQP-uBijWg

Bliver først frigivet sommeren 2009 iflg deres hjemmeside.

Silver.

Fra : Kate

Dato : 27-09-08 21:33

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in

> Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Jeg elskede den oprindelige Colonization og vil sikkert nok købe denne,
men er det et selvstædigt spil eller kræver det Civ4? Det enenste Civ-
spil jeg har spillet var det første på min første pc, med monochrome
skærm

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Nicolai

Dato : 02-10-08 20:44

> Far Cry 2

Check trailerne til denne - nui jeg glæder mig