Download af patch
Fra : Kim2000

Dato : 15-09-08 15:28

Kan det virkelig passe at wow sender en patch på gaden på 2,62 GB og at den
så på 36 timer har hentet 99,5 Mb, men den hastighed kan jeg jo ikke spille
igen før i weekenden, det er jo helt absurd. Andre der har oplevet så ringe
downloads tider??

Min forbindelse er 512/256.

mvh
Kim

Fra : Klaus G.

Dato : 15-09-08 16:15

> [...]
> spille igen før i weekenden, det er jo helt absurd. Andre der har oplevet
Find ud af hvad version du har nu(start spillet, står nede i det ene
hjørne). Og hent en passende patch her:
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : AFM

Dato : 15-09-08 16:23

Jeg har en 2/512 forbindelse, og der tog det 3 timer.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 15-09-08 17:35

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> declared in:
> [...]
> at den så på 36 timer har hentet 99,5 Mb, men den hastighed kan jeg
> jo ikke spille igen før i weekenden, det er jo helt absurd. Andre der

Dårlig timing?
I øjeblikket downloader en hulens masse WoW-spillere jo pre-patch
data i baggrunden, så Blizzards servere er nok lidt tungt belæssede.

Prøv, som anbefalet, http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Fra : Kim2000

Dato : 15-09-08 17:41

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I øjeblikket downloader en hulens masse WoW-spillere jo pre-patch
> data i baggrunden, så Blizzards servere er nok lidt tungt belæssede.

Problemet var det at den begyndte at hente da jeg gik ud af spillet, så jeg
kan faktisk ikke rigtig komme ind i spillet lige nu, og nogle af mine elever
har fortalt at deres spil slet ikke kan starte op efter de afbrød deres
opdatering, det ville være være en skam og så tør jeg da slet ikke hente
noget fra en side, der starter med at sige der måske er trojaner indblandet.
Så jeg må nok bare være tålmodig, men surt er det da.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 16-09-08 08:07

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> declared in:
48ce901f$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :
> [...]
> tør jeg da slet ikke hente noget fra en side, der starter med at sige
> der måske er trojaner indblandet. Så jeg må nok bare være tålmodig,

A-hva'?

Se nu tror jeg ti-øren er faldet.
Vi havde vist forstået det sådan, at du var på et lavere patch end
serveren, og derfor skulle patche inden du kunne spille.

Men hvis du har spillet i løbet af sidste uge, så kan du STADIG
spille. Der er *ikke* kommet et nyt patch!

Det, der gik i gang med at downloade, er data der skal bruges til
NÆSTE patch, og da det ligger lidt ude i fremtiden, er der ingen
grund til at det skal hentes hurtigt, og dermed genere din båndbredde.

Så det er MENINGEN at det skal gå langsomt med at hente det ned.
Du skal alligevel først bruge det om noget tid.

Og i mellemtiden kan du sagtens spille. Downloaderen stopper helt
automatisk når du starter spillet op, og fortsætter uden problemer
igen når du lukker spillet ned igen.

Fra : Kim2000

Dato : 16-09-08 12:03

> [...]
>
> Og i mellemtiden kan du sagtens spille. Downloaderen stopper helt
> automatisk når du starter spillet op, og fortsætter uden problemer

Det er jo faktisk egentlig ret så gennemtænkt af Blizzard, når det kommer
til stykket. Takker.

Fra : Peter T.

Dato : 15-09-08 22:38

In article <48ce70fd$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, kim2000
@surfer.dk says...
> Kan det virkelig passe at wow sender en patch på gaden på 2,62 GB

Øh bøh? Jeg satte wow til, at hente seneste pre-patch for 2 dage siden
og den var da på omkring 900 MB.

--
Peter T.

"At blogge er som at råbe ned i en spand. Man hører kun sig selv."
-Mark Bauerlein

Fra : Kim2000

Dato : 16-09-08 06:59

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan det virkelig passe at wow sender en patch på gaden på 2,62 GB

Øh bøh? Jeg satte wow til, at hente seneste pre-patch for 2 dage siden

svar:

Jeg prøvede at starte spillet i går selvom den hentede ned, da jeg gik ud
var downloaden stoppet og den hentede ikke noget ned heller, så hvad der
lige skete der ved jeg ikke...... Den havde hentet 1,16 GB på det tidspunkt.