Wrath of the Lich King - Udgivelsesdato
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-09-08 10:23

Der er kommet reklamer på flere af de store World of Warcraft fansites
fra Blizzards side her til morgen / i nat.

13. November!

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 15-09-08 17:33

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> declared in:
i9asc41vclekuk1div1k3ckso2hioerpcg@4ax.com :
> Der er kommet reklamer på flere af de store World of Warcraft fansites
> fra Blizzards side her til morgen / i nat.
>
> 13. November!

Argh.

*Sætter et kryds i kalenderen*

Og Warhammer Online skulle være det næste bud på en WoW-killer...
Mon ikke snart det selv kommer til at blive hårdt ramt af WoW, nu
hvor den længe ventede expansion udkommer så kort tid efter WAR's
udgivelsesdato?

Suk.

Fantasia
Guild Wars
World of Warcraft
Sword of the New World
Archlord
Perfect World
City of Heores
Warhammer Online

Og snart kommer også Aion, som jeg glæder mig meget til.

Sgu da godt det bliver en dårlig filmsæson nu her.

*suk*

Det er lige før det er en god ting at SOE dræbte Star Wars Galaxies.
.... Men også kun lige før.
Måske jeg skulle kigge på hvor langt de er kommet med SWGEmu projektet?

Argh!