Counter Strike 1 "Anthology 2005" error! ~
Fra : jama

Dato : 08-09-08 11:59

Håber det er rette gruppe?
En kammerats søster har lige købt dette spil, men når det er installeret og
der trykkes på ikonet for start spillet, kommer der en fejlmeddelelse ( kan
ikke loade stream.exe) Jeg har unistall.spillet og installeret det igen, men
denne fejlmeddelelse kommer igen, hvad menes der med, at stream.exe ikke er
loadet? Hans søster er 14år og ikke expert på PC, derfor spugte hun mig, men
jeg spiller næsten aldrig det er ikke mit speciale, derfor kan nogen her
hjælpe mig / hende, hvad meningen med fejlen er.
Mvh.Jama

Fra : Bufferzz

Dato : 08-09-08 20:04

Prøv at hente den nyeste version af steam
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=about&cc=DK

Spillet bliver i øvrigt bundet til den bruger man opretter på steam - ik at
der er noget dårligt ved det, tvært i mod

Fra : jama

Dato : 11-09-08 14:02

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> skrev i en meddelelse
> Prøv at hente den nyeste version af steam
> http://www.steampowered.com/v/index.php?area=about&cc=DK
>
> Spillet bliver i øvrigt bundet til den bruger man opretter på steam - ik
> at der er noget dårligt ved det, tvært i mod

Det vil jeg gøre, da hun ikke har net.
Takker
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 11-09-08 19:07

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg gøre, da hun ikke har net.
> Takker
> Mvh.Jama

Desværre det var det samme, der kommer igen denne error meddelelse
"stream.exe ikke kan loade i liberry."
jama

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-09-08 19:13

"jama" skrev

> Desværre det var det samme, der kommer igen denne error meddelelse
> "stream.exe ikke kan loade i liberry."

Det spil der er købt kræver en internet forbindelse med følgende porte åbne
TCP Ports : 27020-27050
UDP Ports : 1200,27000-27015

Kravet mht forbindelse til internettet står på æsken hvis man kikker godt
efter

- Peter

Fra : jama

Dato : 12-09-08 12:19

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> UDP Ports : 1200,27000-27015
>
> Kravet mht forbindelse til internettet står på æsken hvis man kikker godt

Jeg takker, ja det opdagede jeg da jeg installerede det på min PC der har
bredbånd, så det kan hun ikke spille.
jama