CoD1 Waiting for response from master serv~
Fra : Mr. D

Dato : 01-09-08 21:41

Mit Cod1 multiplayer har virket for ages, og pludselig forleden dag ville
den ikke længere tage servere hjem. Jeg kan ikke klare mig uden det spil, så
jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg kan se andre har samme problem med Cod4.

Det ser ikke ud til at det er et firewall eller antivirus problem
Jeg har den seneste patch
Punkbuster er opdateret
X fire har kørt fint hidtil, men ved ikke hvordan jeg tjekker om den er OK

.... håber nogen kan hjælpe

simon

Fra : Mr. D

Dato : 02-09-08 22:58

Anyone?

Fra : Kenneth

Dato : 02-09-08 23:38

Mr. D wrote:
> [...]
> problem Jeg har den seneste patch
> Punkbuster er opdateret
> X fire har kørt fint hidtil, men ved ikke hvordan jeg tjekker

Jeg ved ikke helt hvorfor det lige pludseligt skulle
starte med at gøre ovenstående men da jeg
søgte på google fik jeg nogle resultater du kan
forsøge dig med.

1: I have this problem too but when this happens
i open a new server, then appears a new window,
ok now open again call of duty multiplayer and refresh
list and must appears all serves online, then join one
and then close the server, not cod uo, only the window
(server). Hope this help because its the same problem than mine.

2: Try using a different server browser Like: The All Seeing Eye

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Mr. D

Dato : 10-09-08 20:54

"Kenneth" <kenneth_no_more_spam@not.valid.email.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke helt hvorfor det lige pludseligt skulle
> starte med at gøre ovenstående men da jeg
> søgte på google fik jeg nogle resultater du kan
> forsøge dig med.

Hi Kenneth

Tak for tippet. Jeg prøvede det, men kunne ikke få det til at virke.
Imidlertid er masterserveren kommet tilbage, og jeg opdagede at rigtigt
mange havde samme problem som mig, så det var nok fra centralt hold, der var
noget galt.

Simon