Ingen servere i COD4?
Fra : Per Nielsen

Dato : 01-09-08 09:41

Er der andre der har problemer med at finde servere i COD4? Der sker intet
overhovedet når jeg laver en refresh til Master serveren. Jeg har haft
problemet siden lidt over middag i går søndag. En reisntallation af spillet
har ikke ændret noget.

Hvad bruger i andre af gratis alternativer til at logge på COD4 servere
(patch 1.7)?

Fra : flemse

Dato : 01-09-08 11:46

brug xfire

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-09-08 17:07

flemse wrote:
> brug xfire

Den ser ud til at virke fint. Takker Hvordan sikrer jeg mig at jeg kun
lister servere med PunkBuster?

Er der nogen der har et løsningsforslag til hvorfor jeg ikke kan connecte
til master serveren i COD4, hører jeg da gerne nærmere.

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-09-08 08:52

Per Nielsen wrote:
> Er der nogen der har et løsningsforslag til hvorfor jeg ikke kan
> connecte til master serveren i COD4, hører jeg da gerne nærmere.

Så ser Master Serveren ud til at virke igen