Helt utroligt :) M1TP2
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 28-08-08 21:36

Jeg fandt nogle gamle cd'er frem fra tidernes morgen (sidst i 90'erne) og
der fandt jeg det gode gamle M1 Tank Platoon 2 imellem.

Jeg tænkte hvad fanden, hvorfor ikke prøve....og guddødoghjælpemig om det
ikke kører uden nogen form for hjælp, i widescreen og fin opløsning!! :D.

Helt utroligt at et så gammelt spil kan køre på XP uden nogen form for hjælp
eller lign.

Det eneste jeg har problemer med er at stoppe spillet når jeg ikke gider
mere :/, den eller de knapper der styrer exit undviger mig sgu lidt hehe.

Men oplevelsen er ligeså god som dengang mht. gameplayet :).

Syntes lige jeg ville dele den lille guldklump med jer.

Mvh
Silver.