Call of Duty 4.
Fra : Henrik

Dato : 25-08-08 18:42

når jeg vil starte call of duty 4 op så få jeg denne besked. ERROR: Could
not find zone 'c:\programmer\steam\steamapps\common\call of duty
4\zone\english\code_post_gfx.ff'r

Er det min grafikkort der ikke kan køre spillet.Har en gforce 7600 gt

mvh Henrik

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-08-08 18:49

Henrik kom med følgende:
> [...]
> 4\zone\english\code_post_gfx.ff'r
>
> Er det min grafikkort der ikke kan køre spillet.Har en gforce 7600 gt

Måske du kan finde løsningen i denne tråd:
http://codgaming.dk/forum/topic/3772

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Henrik

Dato : 25-08-08 19:30

Mange tak for linket.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-08-08 19:48

Henrik forklarede:
> Mange tak for linket.

Var så lidt.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Hagar

Dato : 25-08-08 21:22

"Henrik" <polle@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4\zone\english\code_post_gfx.ff'r
>
> Er det min grafikkort der ikke kan køre spillet.Har en gforce 7600 gt

Nu kan jeg se du har løst problemet, men hvis du er i tvivl om din maskine
kan trække spillet, eller andre, så prøv dette link
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Hagar

Fra : Lyrik

Dato : 30-08-08 19:13

> [...]

> Nu kan jeg se du har løst problemet, men hvis du er i tvivl om din maskine
> kan trække spillet, eller andre, så prøv dette link
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sjov test. Tak for linket. Jeg har dog en enkelt anke imod den og det er at
den ikke skelner mellem single core og dual core CPU effektivitet. Den kører
CPU-ens evner efter hastigheden i Gigahertz!

Det vil sige at hvis spillet krævede en gammeldags single CPU på 2,8 GHTZ
så dømmer den en Core2Duo på 2,4 Gigahertz til at være for lidt til spillet.
Man er holdt op med at bruge hastighed i gigahertz som mål for hvor
hurtigt/effektivt en CPU arbejder.
Jeg havde en Celeron på 3 Gigahertz. Den er meget langsommere til at
behandle data end min nuværende Core2Duo på 2,1 Gigahertz.

Men ellers er den god nok testen.

Hilsen
Jens

Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-08-08 19:23

Lyrik kom med denne ide:

> Sjov test. Tak for linket. Jeg har dog en enkelt anke imod den og det er at
> den ikke skelner mellem single core og dual core CPU effektivitet.

Det gør den når jeg tester.

---
CPU
Minimum: Pentium 4/Athlon XP or better
You Have: 2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @
3.16GHz PASS

CPU Speed
Minimum: 1.7 GHz
You Have: 3.17 GHz Performance Rated at 9.50 GHz PASS
---

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...