BF2 konto
Fra : Hagar

Dato : 24-08-08 08:41

Hej i gruppen

Jeg har skiftet klan, og så har jeg ændret de kontoer jeg har her og der, på
nær BF2, eller det vil sige, jeg har været på Gamespy og gøre det, men det
jeg har lavet der, hvor og hvornår viser det sig ? Jeg har modtaget en mail
om at det er ændret, men logger jeg på spillet, så kan jeg stadig logge på
med min gamle konto, og logger jeg på med de nye tiltag, så er min konto
tom, så skal jeg starte helt forfra, og DET er jeg ikke meget for

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-08-08 15:20

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> logge på med min gamle konto, og logger jeg på med de nye tiltag, så er
> min konto tom, så skal jeg starte helt forfra, og DET er jeg ikke meget

Ny konto = nul point.

Næste gang så brug prefix til clan tags.

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 25-08-08 16:24

> Ny konto = nul point.
>
> Næste gang så brug prefix til clan tags.
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Det er immervæk surt, jeg spilder ikke 1376 timer.
Hvad og hvordan virker den der prefix, er det den der bjælke i toppen inde
på login siden ? Hvis, hvad skriver man så der ?

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-08-08 19:50

> Det er immervæk surt, jeg spilder ikke 1376 timer.
> Hvad og hvordan virker den der prefix, er det den der bjælke i toppen inde
> på login siden ? Hvis, hvad skriver man så der ?
>
> Hagar

Ja, det er "den" prefix jeg tænker på. Du skriver bare navnet på din klan
(eller hvad man nu gør), og så står det foran dit konto navn inde i
spillet.

Ang. De 1376 timer, så er de vel kun spildt for så vidt der er unlocks du
ikke kan leve foruden. Og så kan du jo bare starte med at unlocke dit
favorit våben først. Tror allerede du får den første unlock efter 500
points.

Meeeen det er måske medaljerne du ikke vil miste

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 25-08-08 21:17

> [...]
> points.
>
> Meeeen det er måske medaljerne du ikke vil miste

Det er det hele jeg ikke vil miste, og jeg ynder at være commander, og det
får jeg svært ved med en ny profil, så der er mange ulemper
http://bf2s.com/player/77012924/
Hvor er det åndsvagt lavet, at man ikke kan ændre på en profil, guderne må
vide hvad jeg så har lavet inde på Gamespy.

Hagar

Fra : Jan

Dato : 26-08-08 07:15

Hej Hagar
Tror du ikke at du simpelhen har oprettet en hel ny konto
prøv at logge ind på den gamle så burde det være som før og ellers kontakte
ea game for hjælp, jeg ville heller ikke miste mine point og medaljer samt
rank.
men jeg har en anden konto som jeg sommetider spiller med og den startede
også fra rekrut af
mvh
jan

Fra : Hagar

Dato : 26-08-08 11:30

"Jan" <jbhdk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> medaljer samt rank.
> men jeg har en anden konto som jeg sommetider spiller med og den startede

Jeg gik ind på min konto hos spygame, og der var en knap der hed "edit
profile" eller noget i den stil, der kunne jeg ændre navn og password, men
der er ikke sket noget. Så gik jeg ind i BF2 og brugte de samme oplysninger
som inde i gamespy, og så kom der en ny og tom konto, underligt, men du har
nok ret. Jeg skal have fat i EA som du foreslår, for jeg kan næppe være den
eneste der har et ønske om at skifte navn og bibeholde mine sager.

Hagar

Fra : Martin

Dato : 01-09-08 19:46

Hagar wrote:
> [...]
> nok ret. Jeg skal have fat i EA som du foreslår, for jeg kan næppe være den
> eneste der har et ønske om at skifte navn og bibeholde mine sager.

Start forfra det er det eneste du kan - få lidt spænding og nogle mål at
opnå, det gør faktisk det hele lidt mere sjovt.

Og dine favorit våben kan du få unlocked ved at spille 2 timer, så har
du nok samlet +- 2000 point.

PS HUSK at gå efter challenges og ikke efter point på banen (eller jo
begge dele ville selvfølgelig være bedst)

Jeg gik fra lvl 34 til nu 55 på 8*2 timer, ja havde lidt ferie :)
og nu hvor jeg er nået lvl 55, så er det begyndt at blive lidt kedeligt,
da jeg nu har de unlocks jeg vil have, og de fleste challenges gennemført.

PS
IKKE PRØVET!!!
Men prøv at åbne din mappe hvor du har installeret COD4, og hop ind i
mappen profiles, og ændrer mappenavnet til dit nye nick. Husk også at
ændre nicket i active.txt

Så skal du ind i mappen med dit profilnavn, og finde filen
config_mp.cfg, søg efter dit nick og ændrer det til det samme som mappe
navnet.

PPS
Husk også at når du spiller klankampe, så har du de samme våben
tilgængelig som dine medspillere og modspillere, så her ændres der ikke
noget