Næste kapitel af crysis
Fra : HB

Dato : 21-08-08 14:24

så lander det snart det næste kapitel i Crysis - dette foregår sideløbende
med den originale historie

http://www.ea.dk/games/14533,pcdvd/

Skulle komme til DL omkring d. 19 i næste måned!!

VH
Henrik (der glæder sig)

Fra : Bufferzz

Dato : 21-08-08 14:35

Jeg er ikke imponeret over Crysis 1.

Jeg kalder Crysis for en "Playable tech demo"
Kun første bane var faktisk lidt sjov.

Men jeg vil da holde øje med denne tittel.
Dog bestiller jeg den ikke på forhånd.
Venter og ser hvad folk mener om den.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 26-08-08 18:37

> så lander det snart det næste kapitel i Crysis - dette foregår sideløbende
> med den originale historie
>
> http://www.ea.dk/games/14533,pcdvd/
>
> Skulle komme til DL omkring d. 19 i næste måned!!

Jeg er også en af dem som glæder sig, jeg har aldrig syntes at Crysis har
skuffet mht. gameplay som var iflg. min mening varieret nok.

Så min stationære venter bare på udgivelsen her hehe.

Mvh
Silver.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-08-08 23:10

HB udtrykte præcist:
> så lander det snart det næste kapitel i Crysis - dette foregår sideløbende
> med den originale historie
>
> http://www.ea.dk/games/14533,pcdvd/
>
> Skulle komme til DL omkring d. 19 i næste måned!!

Jeg ser også frem til det, men indtil da er der masser af underholdning
tilbage i den første, især med alle de SP/MP maps der er lavet.

http://www.gamershell.com/pc/crysis/downloads.html

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-08-08 10:56

Mr.Larsen wrote:
> Jeg ser også frem til det, men indtil da er der masser af
> underholdning tilbage i den første, især med alle de SP/MP maps der
> er lavet.
> http://www.gamershell.com/pc/crysis/downloads.html

Hov. Det skal jeg da lige have kigget på. Takker

Fra : Mr.Larsen

Dato : 31-08-08 11:00

Per Nielsen har bragt dette til verden:

> Hov. Det skal jeg da lige have kigget på. Takker

Var så lidt

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...