Diablo 3 udgivelses dato?
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 20-08-08 23:11

Davs.

Nu er jeg ikke en af dem som har været på diablo bølgen før, men jeg må godt
nok indrømme at denne gang kribler det i fingrene for at være en af dem der
går igennem katakomber og forfaldne slotte for at slå ihjel og plyndre alt
hvad jeg finder.

Jeg er gammel Eve-Online spiller : ConTonkTen - PLN - [GODS], og vil
suplementere dette online spil med Diablo 3.

Så derfor ville jeg høre om nogen havde nogen anelse om hvornår det ville
udkomme?, rygter eller lign, ved godt de fleste sider skriver TBA men kunne
være jeg havde overset noget.

Mvh
Silver.

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-08 12:17

In news:0302a505$0$32617$c3e8da3@news.astraweb.com,
Michael 'Silver' <dsl46016@vip.cybercity.dk> typed:
> [...]
> ville udkomme?, rygter eller lign, ved godt de fleste sider skriver
> TBA men kunne være jeg havde overset noget.

Jeg har også søgt som en gal. Min mand og jeg har spillet Diablo til vi
segnede, både 1. 2. og expansion Alle de steder jeg har kigget, får man
et tilbud om at blive underrettet pr. mail når den kommer. Jeg har besluttet
mig til at vente tålmodigt, men det varer nok ikke så længe før
releasedatoen bliver offentliggjort. Og så skal man jo også nyde det dejlige
vejr mens det er der. Vinteraftnerne plejer at være som skabt til at fordybe
sig i spændende spil.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kenneth

Dato : 21-08-08 12:50

Michael 'Silver' wrote:
> [...]
> hvornår det ville udkomme?, rygter eller lign, ved godt de
> fleste sider skriver TBA men kunne være jeg havde overset

Der er ikke nogen officiel releasedato endnu, og jeg tror ikke
at du skal regne med, at det kommer indenfor nærmeste
fremtid. Det er jo kun lige blevet annonceret, at de er gået
igang med det. Spil du noget mere Eve

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen,
Eve Online spiller siden 05/2003

Fra : Martin

Dato : 21-08-08 13:03

Michael 'Silver' wrote:
> [...]
> udkomme?, rygter eller lign, ved godt de fleste sider skriver TBA men kunne

Til GC'08, som i øjeblikket er vild gang i Leipzig, er der ikke kommet
nogen udgivelses dato til D3, men der er da kommet en del screenshots,
men de screenshots er vidst allerede blevet udgivet før.

Mit gæt... du skal ikke forvente noget før sommer 2009, måske endda
først julen 2009.

Men et er helt sikkert, det bliver ikke i 2008!

Fra : Bufferzz

Dato : 21-08-08 14:27

> Mit gæt... du skal ikke forvente noget før sommer 2009, måske endda først
> julen 2009.

Optimistisk. Div fansites gætter på 2012 - måske senere.

Desuden har de ingen art director pt, da han skred.
De søger en ny hvis i skulle få lyst ;)

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-08 18:25

In article <g8jqfh$2i68$1@newsbin.cybercity.dk>, no.sp@m.2.mee says...

> Optimistisk. Div fansites gætter på 2012 - måske senere.
>
> Desuden har de ingen art director pt, da han skred.
> De søger en ny hvis i skulle få lyst ;)

Jeg hører at der er blevet nogen ledige hos Flagship Studios ;)

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-08-08 00:41

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så derfor ville jeg høre om nogen havde nogen anelse om hvornår det ville
> udkomme?, rygter eller lign, ved godt de fleste sider skriver TBA men

"As of August 7, 2008, most of Act I is complete in terms of art and design,
and
Act II is underway. Four of the five classes are operational and at various
levels
of playability."

Fra wikipedia.

Til sammenligning det tog mere end 3 år fra annonceringen til udgivelsen med
World of Warcraft. Så der er et godt stykke tid endnu :)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-08-08 07:24

Peter Larsen <spak@spak.dk.com> declared in:
48af4e3c$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :

> Til sammenligning det tog mere end 3 år fra annonceringen til
> udgivelsen med World of Warcraft. Så der er et godt stykke tid endnu
> :)

Nu var WoW også et mmorpg.
Det er Diablo 3 IKKE.

Fra : JYH

Dato : 23-08-08 11:37

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Peter Larsen <spak@spak.dk.com> declared in:
> 48af4e3c$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :

> Nu var WoW også et mmorpg.
> Det er Diablo 3 IKKE.

Hvilken forskel skulle det gøre?
Der er jo også mulitiplayer i Diablo 3.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-08-08 20:43

JYH <jyh@jyh.jyh> declared in:
48afe7c9$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Hvilken forskel skulle det gøre?
> Der er jo også mulitiplayer i Diablo 3.

Ikke i samme grad.

Fra : Kenneth

Dato : 23-08-08 18:54

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Peter Larsen <spak@spak.dk.com> declared in:
> 48af4e3c$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :

> Nu var WoW også et mmorpg.
> Det er Diablo 3 IKKE.

Så kunne man jo sammenligne det med Diablo 2.
Det tog 4 år at lave hvis jeg husker rigtigt.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-08-08 20:52

Kenneth <kenneth_no_more_spam@not.valid.email.com> declared in:
48b04e74$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Så kunne man jo sammenligne det med Diablo 2.
> Det tog 4 år at lave hvis jeg husker rigtigt.

Jeg tror så også, at de har arbejdet på D3 i længere tid end
blot ét år.

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-08 18:28

In article <006ef864$0$8484$c3e8da3@news.astraweb.com>,
pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...
> Kenneth <kenneth_no_more_spam@not.valid.email.com> declared in:
> 48b04e74$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Jeg tror så også, at de har arbejdet på D3 i længere tid end
> blot ét år.

De har arbejdet på starcraft 3 længere, og det er halvanden år siden de
offentliggjorde at det kom.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 26-08-08 06:56

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> declared in:
MPG.231d0a1222194ffb98c5db@nntp4.usenetserver.com :
> In article <006ef864$0$8484$c3e8da3@news.astraweb.com>,
> pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...

> De har arbejdet på starcraft 3 længere, og det er halvanden år siden
> de offentliggjorde at det kom.

"starcraft 2"
"1 1/4 år siden"

Men ja, de skulle *efter sigende* have startet på Starcraft 2 i 2003.

Fra : PerX ...

Dato : 26-08-08 17:56

In article <03247351$0$11392$c3e8da3@news.astraweb.com>,
pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...
> PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> declared in:
> MPG.231d0a1222194ffb98c5db@nntp4.usenetserver.com :

> "starcraft 2"

*host*

> "1 1/4 år siden"

Tiden flyver ikke.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-08-08 21:10

Kenneth <kenneth_no_more_spam@not.valid.email.com> declared in:
48b04e74$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> Så kunne man jo sammenligne det med Diablo 2.
> Det tog 4 år at lave hvis jeg husker rigtigt.

3 år.
Og det inkluderer arbejdet med det gamle Battle.net, og
efter skrotningen heraf, arbejdet med det nye Battle.net.

http://www.gamasutra.com/features/20001025/schaefer_03.htm

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 23-08-08 22:01

Tak til jer alle....det var nogle ret kedelige svar mht. tiden hehe, men vi
kender jo alle tendensen mht. udgivelser når det kommer til computer spil
:D, somregel skal man lægge ihvertfald 1 år ekstra på den udgivelsesdato de
først fremlægger så indtil vi ved nærmere vil jeg spille lidt af de gode
gamle Myth spil som jeg syntes Diablo 3 minder ret meget om :D.

http://www.gamespot.com/pc/strategy/myth2soulblighter/index.html?om_act=convert

Min favorit af Myth serien :).

Men tak for jeres svar.

Mvh
Silver.

Fra : Kenneth

Dato : 24-08-08 00:15

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> 3 år.
> Og det inkluderer arbejdet med det gamle Battle.net, og
> efter skrotningen heraf, arbejdet med det nye Battle.net.
>
> http://www.gamasutra.com/features/20001025/schaefer_03.htm

De begyndte med brainstormingen af diablo II 2 måneder
efter diablo blev udgivet, så det må være omkring 3 år og
4 måneder

Fra : Peter Larsen

Dato : 24-08-08 02:59

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message
> Peter Larsen <spak@spak.dk.com> declared in:
> 48af4e3c$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :

> Nu var WoW også et mmorpg.
> Det er Diablo 3 IKKE.

Godt set, men hvad er din pointe?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 24-08-08 05:40

Peter Larsen <spak@spak.dk.com> declared in:
48b0bfdf$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :
> "Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in message

> Godt set, men hvad er din pointe?

Kun at mmorpg'er i min beskedne erfaring har det med at kræve en
længere produktionsperiode, end konventionelle computerspil.

Fra : Kenneth

Dato : 24-08-08 12:45

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Kun at mmorpg'er i min beskedne erfaring har det med at kræve
> en længere produktionsperiode, end konventionelle computerspil.

Jeg syntes nu ikke at 3 år efter annoncering er unormalt for
større singleplayerspil. Det kommer selvfølgelig også an på
firmaet der producerer det.

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-08 18:25

In article <0302a505$0$32617$c3e8da3@news.astraweb.com>, dsl46016
@vip.cybercity.dk says...
> [...]
> udkomme?, rygter eller lign, ved godt de fleste sider skriver TBA men kunne

Først World of warcraft to expansion, så starcraft, så Diablo.

Så om 2 år er vel et godt bud.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 25-08-08 21:14

Hejsa gruppe.

Tak for jeres svar, holder mig som beskrevet til Myth 2 Soulblighter (som
rent faktisk kører usædvanlig godt og i widescreen på min xp laptop, det
gælder både myth 1, 2 og 3....helt rart hehe).

Faldt dog over en FAQ hvor de kommer lidt indpå udgivelsesdato sidst i
spørgerunden og der siger de netop at der ikke er en dato endnu så i har nok
desværre alle ret hehe :).

Her er linket :

http://www.megagames.com/news/html/pc/diabloiiifaq.shtml

Kan være det giver noget bedre information til jer andre også ;).

Hygge
Silver.