Spil til min kone
Fra : Lyrik

Dato : 19-08-08 10:20

Min kone var i sin tid glad for Hugospillene. Er der noget i 2008 på Vista
hun kunne blive glad for med samme fortegn. Hun vil ikke skyde!

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Kim2000

Dato : 19-08-08 12:38

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Min kone var i sin tid glad for Hugospillene. Er der noget i 2008 på Vista
> hun kunne blive glad for med samme fortegn. Hun vil ikke skyde!

Jeg faldt over Elf Bowling: Hawaiian Vacation i går, $9.95, du kan prøve det
en time før du beslutter.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-08-08 17:05

In news:48aab06f$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg faldt over Elf Bowling: Hawaiian Vacation i går, $9.95, du kan
> prøve det en time før du beslutter.

Som Kim skriver findes der spil online man kan prøve i en times tid inden
man beslutter sig for at købe. Der er også spil man kan spille gratis
online. Jeg har købt 3 spil på www.freeworldgroup.com . De kostede lidt
under 100 kr pr. stk.

Der er masser af spil, og jeg kan anbefale f.eks. "The rise of Atlantis" og
"Around the world in 80 days". Dem har jeg megen glæde af at spille.

Hvis man beslutter sig for at købe skal man først downloade spillet. Så
trykker man på "buy" og skriver de oplysninger man bliver bedt om og betaler
så med Visa kort. Derpå sender de en aktiveringskode, som man så kan bruge
igen hvis ens computer har været gået ned, eller man har fået en ny. Det er
en nem måde at få nye spil på.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-08-08 17:26

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kan bruge igen hvis ens computer har været gået ned, eller man har fået en
> ny. Det er en nem måde at få nye spil på.

Jeps, jeg har fundet en del sjove spil på
www.shockwave.com

Der er spil for enhver smag på den side

Mvh
Benjamin

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 20-08-08 17:08

Laziter [9440] <laziter@gmail.com> declared in:
48aaf415$0$90268$14726298@news.sunsite.dk :
> "Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Jeps, jeg har fundet en del sjove spil på
> www.shockwave.com
>
> Der er spil for enhver smag på den side

Yes - Den tilslutter jeg mig også.
Jeg kan anbefale et årligt abonnement, så kan man frit spille alle
deres spil i fuld udgave. Så er der hele tiden masser af nye, hvis
man skulle blive træt af det man lige spiller.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-08-08 18:46

"Lyrik" skrev

> Min kone var i sin tid glad for Hugospillene. Er der noget i 2008 på Vista
> hun kunne blive glad for med samme fortegn. Hun vil ikke skyde!

Undlad at introducere hende for Sims 2 - jeg har fortrudt det lige siden :)

- Peter

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-08-08 19:16

In news:48ab06c7$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com> typed:
> "Lyrik" skrev

> Undlad at introducere hende for Sims 2 - jeg har fortrudt det lige
> siden :)
> - Peter

Jeg vil heller ikke anbefale Sims. Jeg synes det er så langtrukkent.

Jeg fik Zoo Tycoon af mine børnebørn for et par år siden. Det er faktisk et
ret underholdende spil, hvor man kan bygge sin egen zoologiske have, fylde
den med alverdens dyr og siden passe dem, lave nye bygninger o.s.v. . Det
har jeg brugt adskillige timer på.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-08-08 22:46

Tove Krieger wrote:

> Jeg fik Zoo Tycoon af mine børnebørn for et par år siden. Det er faktisk et
> ret underholdende spil, hvor man kan bygge sin egen zoologiske have, fylde

Har du prøvet OpenTTD?
Det er den største tidsrøver jeg til dato har oplevet.

Jesper Poulsen

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-08-08 10:59

In news:48ab3f26$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> typed:

> Har du prøvet OpenTTD?
> Det er den største tidsrøver jeg til dato har oplevet.

Nej, det har jeg godt nok ikke. Anede ikke hvad det var for et spil, så jeg
googlede på det.

Jeg tror nu heller ikke at det er noget for mig, men mine børnebørn ved at
jeg er tosset med dyr, så derfor gav de mig Zoo Tycoon. Det er lige sagen
for en dyreelsker som mig

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-08-08 16:49

"Tove Krieger" skrev

> Jeg tror nu heller ikke at det er noget for mig, men mine børnebørn ved at
> jeg er tosset med dyr, så derfor gav de mig Zoo Tycoon. Det er lige sagen
> for en dyreelsker som mig

Hmm Spore?
http://eu.spore.com/home.cfm?lang=dk

- Peter

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-08-08 19:30

In news:48ac3d03$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com> typed:
> "Tove Krieger" skrev

> Hmm Spore?
> http://eu.spore.com/home.cfm?lang=dk
>
> - Peter

LOL Det er jo ikke rigtige dyr, nærmere vanskabninger, men sikkert sjovt
at beskæftige sig med.

Fra : Lyrik

Dato : 20-08-08 17:44

Den 20.08.2008 kl. 17:49 skrev Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com>:

> "Tove Krieger" skrev

> Hmm Spore?
> http://eu.spore.com/home.cfm?lang=dk
>
> - Peter
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tak allesammen! Jeg prøver at gå videre med forslagene. I har været
søde allesammen. tak for det!

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Bufferzz

Dato : 20-08-08 20:54

Steam* har mange Casual games
hvor de fleste kan spilles gratis 1 time
- før man beslutter sig for om man vil købe.
http://surl.dk/4ln/

Måske skulle hun/du også prøve Portal.
Det er et 3D puzzel gamle.
(ligner skyde spil - men er det ikke)

Portal demo
http://surl.dk/4lo/

*Steam er et lille gratis klient program man henter og opretter en gratis
konto på, så ens spil er samlet der.

//Buffer