Hellgatw
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 17-08-08 20:57

Er nået til en bane hvoe jeg får besked på at tage til Hellgate.... men hvor
finder jeg den? I nærheden af hvor jeg får beskeden, er der en portal, men
der sker intet når jeg går ind i den. Banen jeg er i hedder noget med
Plough..... Er nu tilbage i Liverpool St. Station.

mvh
hh

Fra : Per D.

Dato : 17-08-08 23:58

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> portal, men der sker intet når jeg går ind i den. Banen jeg er i hedder
> noget med Plough..... Er nu tilbage i Liverpool St. Station.

Det var nu sjovt at vide hviket spil det drejer sig om :D
men det lyder da spændende.

PS. søg på spillets tittel + walkthrough.

Per D

Fra : Mr.Larsen

Dato : 18-08-08 00:03

Per D. har bragt dette til verden:
> "Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det var nu sjovt at vide hviket spil det drejer sig om :D

Skal vi ikke gætte på der er Hellgate "emnelinien"

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Per D.

Dato : 18-08-08 10:13

> Skal vi ikke gætte på der er Hellgate "emnelinien"

UPS.. Havde jeg ikke lige set

Per D