NVidia Driver - v177.83 med Physx for 88xx~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-08-08 04:23

Hi.

Er der andre der har problemer med at GRAW2 crasher, GRAW1 virker helt
uden problemer men det gør GRAW2 desværre ikke, ikke ved mig i hvert
tilfælde :-/

Jeg har et 8800GT/1024GB samt GA-X48T-DQ6 med en C2D8500 og 2GB ram.

Her er linket til den nye driver, hvis I ikke har fået den, der er et
par gratis fullgames og nogle demos som udnytter Physx, det er ganske
nice.

http://www.nvidia.com/content/forcewithin/us/download.asp

--
It's too late...

Fra : Bufferzz

Dato : 17-08-08 21:28

> Er der andre der har problemer med at GRAW2 crasher

v177.83 er beta driver - de har nok ikke optimeret den til alle spil.
(selv om de burde med GTAW2)
Ellers må du jo tilbage til stable driver version.

> Her er linket til den nye driver, hvis I ikke har fået den, der er et par
> gratis fullgames og nogle demos som udnytter Physx, det er ganske nice.

Nice har også lige prøvet Physx driveren - det er da sjovt nok.
Men er gået tilbage til stable version af driveren igen.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-08-08 21:54

Bufferzz formulerede søndag:

> v177.83 er beta driver - de har nok ikke optimeret den til alle spil.
> (selv om de burde med GTAW2)
> Ellers må du jo tilbage til stable driver version.

Driveren er stabil nok, det er bare Physxdelen der driller, og kun med
det ene spil, så jeg bliver hængende lidt endnu

> Nice har også lige prøvet Physx driveren - det er da sjovt nok.
> Men er gået tilbage til stable version af driveren igen.

Jeg har fået bedre ydelse i enkelte spil, og mærkeligt nok spil der
ikke gør brug af Phsyx delen, så driveren må væer blevet optimeret en
del.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...