Conflict Denied Ops
Fra : Michael

Dato : 10-08-08 17:38

Hej. Jeg er i gang med, ikke det fedeste spil Conflict Denied Ops.
jeg skal stoppe en gasbombe,og der er gas,
banditerne har gasmasker,men ikke mig jeg hoster og dør.
kan i fortælle mig hvad jeg skal gøre og komme vidre.
Mvh. Michael

Fra : Hagar

Dato : 10-08-08 22:42

"Michael" <rundstrom@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> banditerne har gasmasker,men ikke mig jeg hoster og dør.
> kan i fortælle mig hvad jeg skal gøre og komme vidre.

Kender ikke spillet, men jeg ville da forsøge at nakke en af banditterne og
tage hans maske.

Hagar