Logitech G25 rat - hvor tyk en bord
Fra : Bruno

Dato : 17-07-08 16:27

Jeg over kraftigt og købe rattet, men er lidt usikker på hvor meget
bordplade rat og skifter kan gabe over?

Mvh
Bruno

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-07-08 16:52

Bruno wrote:
> Jeg over kraftigt og købe rattet, men er lidt usikker på hvor meget
> bordplade rat og skifter kan gabe over?

Fastmontér det på en solid plade der lettere kan fæstnes med klemtvinger
eller lign.
De "gribere" Logitech udstyrer der udstyr med holder ikke fast i noget
når det rigtigt går løs. Jeg har antislip-måtter under mit rat (Wingman
GP FF) og alligevel sidder jeg ofte med det i hænderne efter et par
hurtige runder i F1-2002.

Jesper Poulsen

Fra : Martin S

Dato : 17-07-08 17:40

"Bruno" <x@c.d> skrev i en meddelelse
> Jeg over kraftigt og købe rattet, men er lidt usikker på hvor meget
> bordplade rat og skifter kan gabe over?

De kan gabe over 5cm.

Mvh Martin.

Fra : Bruno

Dato : 18-07-08 19:47

Martin S wrote:

> De kan gabe over 5cm.

5 cm!

Hvordan målte du det?

Jeg har nu købt et G25 og rattet kan klare en bordplade på 3,3 cm og mit
bord er 3,9 cm!

Så tak for hjælpen, det var virkeligt nyttigt.

Mvh

Bruno

Fra : Kenneth

Dato : 18-07-08 20:09

Bruno wrote:
> 5 cm!
>
> Hvordan målte du det?
>
> Jeg har nu købt et G25 og rattet kan klare en bordplade på 3,3
> cm og mit bord er 3,9 cm!
>
> Så tak for hjælpen, det var virkeligt nyttigt.

Min lillebror har et G25 og det kan gabe noget lign 5 cm
på selve rattet. Er det gear systemet du har problemer med?

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Bruno

Dato : 18-07-08 20:22

Kenneth wrote:

> Min lillebror har et G25 og det kan gabe noget lign 5 cm
> på selve rattet. Er det gear systemet du har problemer med?

Jeg fandt en løsning (lidt vold og en skruetrækker).

Tak

Bruno

Fra : Bruno

Dato : 18-07-08 20:22

Bruno wrote:

> [...]
> bord er 3,9 cm!
>
> Så tak for hjælpen, det var virkeligt nyttigt.

Jeg skylder vist en undskyldning!

Efter at havde bandet en del og fundet en sav frem for at modde
ratbeslagene opdagede jeg der kan fjernes en del ved hjælp af lidt vold
(og en skruetrækker til at brække delene af). Nu går det så fint med 5
cm, hvis bare Logitech havde skrevet det et sted

Jeg burde havde stolet mere på dit råd og ikke Logitechs tegninger - jeg
beklager.

Mvh
Bruno

Fra : Martin S

Dato : 19-07-08 11:50

> [...]
> hvis bare Logitech havde skrevet det et sted
>
> Jeg burde havde stolet mere på dit råd og ikke Logitechs tegninger - jeg

Det er helt i orden, jeg kunne også godt have sagt at det var med
afstandsstykkerne afmonteret.
Det er bare en af de ting man selv er begyndt at opfatte som en selvfølge.
Jeg har sikkert også selv lige haft behov for at kigge en ekstra gang,
første gang jeg satte rattet på en tyk plade. :)

De kan dog satans holde til bare at blive flået af med fingerne. Jeg har en
19mm plade foran fjernsynet og en 40mm plade foran PCen, så mine er
efterhånden ved at være blevet klikket af og på mange gange. :)
De har fint holdt til "volden"

Mvh Martin