Spore
Fra : Martin

Dato : 15-07-08 15:26

Under E3 messen er der en ny trailer til Spore, og i den trailer til
allersidst er udgivelsesdatoen sørme også sat på...

September, 5th 2008 :)

Halvanden måned, jaja, tiden kommer tættere på, og Battlefield Heroes
nærmer sig sikkert også... SHIT hvilket spil skal der så spilles :/

Fra : Hagar

Dato : 15-07-08 15:58

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Halvanden måned, jaja, tiden kommer tættere på, og Battlefield Heroes
> nærmer sig sikkert også... SHIT hvilket spil skal der så spilles :/

Ihhhhhhh, så spiller man da begge, på skift og det bedste spil vinder

Hagar

Fra : Bruno

Dato : 15-07-08 20:03

Martin wrote:
> [...]
>
> Halvanden måned, jaja, tiden kommer tættere på, og Battlefield Heroes
> nærmer sig sikkert også... SHIT hvilket spil skal der så spilles :/

Det nye S.T.A.L.K.E.R.

Mvh
Bruno

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-07-08 09:41

"Bruno" <x@c.d> wrote in message news:g5is8v$228d$1@newsbin.cybercity.dk...

> Det nye S.T.A.L.K.E.R.
>
> Mvh
> Bruno

Hørt !

1'eren er en af mine favoritter.

Bjarne K.

Fra : Klaus G.

Dato : 17-07-08 12:18

> Hørt !
>
> 1'eren er en af mine favoritter.

Har jeg slet ikke fået prøvet. Hvad gør den god? Historien?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Bruno

Dato : 17-07-08 16:25

Klaus G. wrote:

> Har jeg slet ikke fået prøvet. Hvad gør den god? Historien?

Åbent gameplay, meget gennemført stemning, udemærket historie, fornuftig
AI og bare lidt anderledes end alle de andre. Man kan godt sammenligne
spillet med Deus Ex, uden det på nogen måde er Deus Ex 2*.

Mvh
Bruno

*Inden nogen protesterer. Jeg ved der er et Deus Ex 2, men det vil jeg
helst glemme findes

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-07-08 18:41

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Har jeg slet ikke fået prøvet. Hvad gør den god? Historien?
>

> --
> Klaus G. // Seth-Enoch
> www.seth-enoch.dk/gallery

Som supplemet til det Bruno siger, vil jeg sige, at det er et af de mest
langtidsholdbare spil jeg har købt. Har spillet det siden Feb i år, og nok
gennemført det 10 gange. Hver gang dukker der noget nyt op, som ikke er set
før. Og der florere mange strategier på nettet om hvordan man skal spille,
for at prøve en omgang med en helt ny historie (næsten).

Spillet er bygget op omkring en slags hoved mission, der går ud på at finde
vej til Chernobyl, hvor en stor belønning venter en. Det hele foregår i
"zonen" hvor man som Stalker skal forsøge at finde ud af hvem man er, og
ellers forsøge at holde sig i live. Man kan udføre missioner for handelsmænd
(ala Låsby Svendsen) og andre, finde ting og sælge dem og ellers forsøge,
ikke at komme i karambolage med de forskellige fraktioner af andre Stalkere.
En par gruppe kan man dog næsten ikke undgå skærmysler med (Banditter og
Hæren).

Efterhånden som handlingen skrider fra, dukker der flere og flere
informationer op om hvem man er (ja, endnu et spil hvor hovedpersonen har
hukommelsestab)

Det jeg synes der adskiller S.t.a.l.k.e.r fra andre fps er det kæmpe område
man frit kan bevæge sig rundt i. Der er altid mulighed for en lille gunfight
selv om man har klaret alle opgaver i et område. Man kan handle med ting og
derigennem få penge til bedre våben. Man kan finde våben og bedre
"uniformer", samts artifacts som f.eks kan give ens helbred et boost.

Da det som sagt foregår i området omkring Chernobyl, er der masser af
muterede monstre, som man også skal tage sig i agt for.

Der findes desværre ikke en demo af spillet, men det koster kun 100 kr på
Steam, og ellers kan man jo lige prøve at se Traileren eller lidt gameplay
action på Youtube.

Super stemning, som faktisk bliver bedre af at meget af snakken foregår på
russisk.

Bjarne K

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-07-08 20:32

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message
> Super stemning, som faktisk bliver bedre af at meget af snakken foregår på
> russisk.

OK, det er vist ved at være tæt på thrednapping, men jeg glemte lige det
negative.

Udviklerne har haft en masse idéer, som man har prøvet at tage med i
spillet, men som de desværre ikke har haft tid/ressourser til at fuldende.
Så der er flere ting i spillet som man i starten tror er vigtige, men som
man senere finder ud af, slet ikke er nødvendige. Jeg vil ikke sige hvad

Bjarne K.