Neutralt område til trekant?
Fra : PT

Dato : 29-08-08 16:19

Hej gruppe.

Hvis nu man skulle arrangere en trekant, som skulle foregå på neutralt
område, hvad ville så være en god idé? At lege et sommerhus er ikke gratis,
og et hotelværelse bliver så trangt igen. Nogen foreslag eller erfaringer?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-08-08 18:46

"PT" <asdfsda@fddafsd.sdafs> skrev i en meddelelse
> [...]
> område, hvad ville så være en god idé? At lege et sommerhus er ikke
> gratis, og et hotelværelse bliver så trangt igen. Nogen foreslag eller

Hvad er der galt med naturen? På denne årstid er det jo oplagt.

Lars

Fra : PT

Dato : 31-08-08 10:04

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message
> "PT" <asdfsda@fddafsd.sdafs> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt med naturen? På denne årstid er det jo oplagt.

Det bliver en førstegangsoplevelse for alle tre, så derfor skal rammerne
gerne være trygge og private. Men tak til alle for svar.

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 31-08-08 11:25

> Det bliver en førstegangsoplevelse for alle tre, så derfor skal rammerne
> gerne være trygge og private. Men tak til alle for svar.

Privat er klart at foretrække. Har en af jer ikke en ven/veninde, som kan
indvies i, hvad I skal? Lån vedkommendes hus/lejlighed mod referat fra
seancen.

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-08 03:41

"PT" skrev i en meddelelse:

> [...]
> område, hvad ville så være en god idé? At lege et sommerhus er ikke
> gratis, og et hotelværelse bliver så trangt igen. Nogen foreslag eller

I må da gerne praktisere her hos mig, blot i tørrer op
efter jer! Hvis jeg ikke må være med på en kigger, kan
I jo spendere en værtshusaften på mig...

Hej -- Ib

Fra : Tony

Dato : 30-08-08 08:52

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> I må da gerne praktisere her hos mig, blot i tørrer op
> efter jer! Hvis jeg ikke må være med på en kigger, kan
> I jo spendere en værtshusaften på mig...

Og du er helt sikker på , at det IKKE er en bøssetrekant ?

Tony

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-08-08 11:08

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Og du er helt sikker på , at det IKKE er en bøssetrekant ?

Derfor kan Ib vel godt kigge på alligevel.

Eller er alle bøsser blufærdige per definition?

Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-08-08 14:16

On Sat, 30 Aug 2008 04:41:23 +0200, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>I må da gerne praktisere her hos mig, blot i tørrer op
>efter jer! Hvis jeg ikke må være med på en kigger, kan
>I jo spendere en værtshusaften på mig...

Så er et lejet sommerhus vist alligevel billigere...

--
Now Yousee it...Now You don't!