anal
Fra : jensen

Dato : 03-08-08 09:52

Kan nogen fortælle om analsex har været brugt som prevention? sådan at
konen heller vil lægge røv til, end at føde en masse børn.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-08-08 21:54

"jensen" <palmand@ls.ee> skrev i en meddelelse
> Kan nogen fortælle om analsex har været brugt som prevention? sådan at
> konen heller vil lægge røv til, end at føde en masse børn.

Jeg mener at jeg engang for mange år siden, læste at det blev brugt blandt
unge så pigen stadig kunne være "jomfru" på bryllupsnatten. Men jeg kan ikke
huske hvor det var, og kan ikke finde noget det underbygger min hukommelse.

Hvis det blev brugt på den måde, kunne der også være tale om prævention i
samme omgang.

Lars

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-08-08 23:54

On Sun, 03 Aug 2008 06:51:41 -0200, jensen <palmand@ls.ee> wrote:

>Kan nogen fortælle om analsex har været brugt som prevention? sådan at
>konen heller vil lægge røv til, end at føde en masse børn.

du kunne da prøve ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-08 00:55

"jensen" skrev i en meddelelse:

> Kan nogen fortælle om analsex har været brugt som prevention? sådan at
> konen heller vil lægge røv til, end at føde en masse børn.

Jeg mener da, at det har været brugt (og bruges) i
landene omkring Middelhavet. Kaldes jo også for
"græsk massage".

Case-story: Til en fest (for mange år siden) var jeg efter
passende opvarmning landet på toilettet sammen med
en dejlig dame. Havde lempet hende op i håndvasken
og skulle til at stikke banditten ind, da hun råber: "Åhh,
knep mig i røven, knep mig i røven!".
Jeg får latterkrampe, damen bliver sur og går i baglås,
ballet er forbi!
Efterfølgende får jeg spurgt mig frem til, at hun var
forlovet med en græker...

Hej -- Ib

Fra : Tony

Dato : 05-08-08 15:55

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg får latterkrampe, damen bliver sur og går i baglås,
> ballet er forbi!
> Efterfølgende får jeg spurgt mig frem til, at hun var

Jah, det er godt med dig Ib.

Det var sikkert en trans, du havde støvet op.

Du var bare for fuld til at se det

Tony

Fra : Bae3*3

Dato : 05-08-08 19:21

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Jah, det er godt med dig Ib.
>
> Det var sikkert en trans, du havde støvet op.
>
> Du var bare for fuld til at se det
>
> Tony

LOL - hvad sårn en gang sprit dog ikke kan få en ud i

enten røven på en trans eller narrefisse - surt

Fra : Tony

Dato : 05-08-08 23:04

"Bae3*3" <3@3.landekode> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> LOL - hvad sårn en gang sprit dog ikke kan få en ud i
>
> enten røven på en trans eller narrefisse - surt

erfaring ?

Tony

Fra : Bae3*3

Dato : 06-08-08 15:57

> "Bae3*3" <3@3.landekode> skrev i en meddelelse

> erfaring ?
>
> Tony

kun med narrefisse - en sjælden gang - men du ved noget om
transere, ka jeg forstå

Fra : Tony

Dato : 07-08-08 18:18

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> kun med narrefisse - en sjælden gang - men du ved noget om transere, ka
> jeg forstå

Heheh. I min verden er narrefisse og trans sononymt.
De kan høres,længe før man ser dem.
Går langt uden om dem, da de ka' ødelægge ens macho ry.
Så ja, jeg ved noget om transere.

Tony

Fra : Bae3*3

Dato : 07-08-08 19:07

> [...]
>
> Heheh. I min verden er narrefisse og trans sononymt.
> De kan høres,længe før man ser dem.
> Går langt uden om dem, da de ka' ødelægge ens macho ry.

OK - i min ku narrefisse osse være en trans - men det er osse de
der tøser der spiller op men ikke af....

man blir jo bedre til at spotte dem med alderen, så narrefisse,
det er noget jeg får af fruen når jeg "ikke har téet mig
ordentligt - eller hvis hun får det røde i utide

men hvad - med guds hjælp og lidt håndkraft kører det alligevel

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-08 00:28

"Tony" skrev i en meddelelse:

> Jah, det er godt med dig Ib.
> Det var sikkert en trans, du havde støvet op.
> Du var bare for fuld til at se det

Næhnæ, det var i den grad et hunkøn. Med store
faste meloner og uden antydning af et dingleværk.
Men min humoristiske sans har altid oversteget
min liderlighed, også når jeg er skidefuld...

Skål -- Ib

Fra : Bae3*3

Dato : 05-08-08 19:19

> Havde lempet hende op i håndvasken
> og skulle til at stikke banditten ind, da hun råber: "Åhh,
> knep mig i røven, knep mig i røven!".
> Jeg får latterkrampe

dumt

Fra : Lars Ehlers

Dato : 05-08-08 04:06

On Sun, 03 Aug 2008 06:51:41 -0200, jensen <palmand@ls.ee> wrote:

>Kan nogen fortælle om analsex har været brugt som prevention? sådan at
>konen heller vil lægge røv til, end at føde en masse børn.

Skulle efter sigende være udbredt praksis blandt unge brasilianske
piger, der gerne vil være jomfru, når de bliver gift.
--
Lars Ehlers

Fra : Peter

Dato : 23-08-08 10:05

"jensen" <palmand@ls.ee> skrev i en meddelelse
> Kan nogen fortælle om analsex har været brugt som prevention?

Ja helt klart ja.

Fra : Bae3*3

Dato : 23-08-08 18:02

"Peter" <lam@i.dk> skrev i meddelelsen news:g8ojtn$tr5$1@aioe.org...