brugte dvd film
Fra : Ib Tinning

Dato : 29-07-08 18:23

hej gruppe

jeg har nogle film i voksen genren som ikke er blevet set efter jeg har mødt
den pige som jeg nu skal giftes med .

men tilbage til emnet jeg har 5 dvd film ligende som jeg tænker at andre
måske kunne få glæde af .er der nogle af jer der ved hvor jeg kan komme af
med dem og evt. få en skilling med hjem
det skal lige siges at de er næste ubrugte

mvh Tinning 2765

Fra : Thomas Bruun

Dato : 30-07-08 08:26

On 29 Jul., 19:22, "Ib Tinning" <i...@1.spambox.dk> wrote:
> [...]
> med dem og evt. få en skilling med hjem
> det skal lige siges at de er næste ubrugte

send en mail til rockekstra(a)hotmail.com med titler på dvd'er så
finder vi ud af noget

Fra : Ib Tinning

Dato : 30-07-08 15:58

"Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det skal lige siges at de er næste ubrugte
>
> mvh Tinning 2765

send en mail til rockekstra(a)hotmail.com med titler på dvd'er så

det er nu gjort
mvh tinning 2765

Fra : Bae3*3

Dato : 30-07-08 20:01

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> send en mail til rockekstra(a)hotmail.com med titler på dvd'er
> [...]

nye kærester, sir du......

i blir mindre nye en dag og så ku filmene måske være et
vitamintilskud

giftes, sir du?

tiden nærmer sig for et vitamintilskud

Fra : Ib Tinning

Dato : 30-07-08 21:17

Fra : Bae3*3

Dato : 30-07-08 22:13

> [...]

hehe - selv gift - good luck

det er trods alt ikke det værste

Fra : Ib Tinning

Dato : 31-07-08 15:25

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 31-07-08 17:30

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i en meddelelse

> "Bae3*3" <3@3.landekode> skrev i en meddelelse

Hej Ib

Kunne du ikke gøre noget ved din citat-teknik? Det er ikke til at se hvad du
svarer, og hvad du svarer på.

Læs evt. lidt om det her: http://www.emu.dk/sem/webetik/email/citat.html

Lars

Fra : Ib Tinning

Dato : 31-07-08 20:54

> Hej Ib
>
> Kunne du ikke gøre noget ved din citat-teknik? Det er ikke til at se hvad
> [...]

jeg skal prøve at ændre vane takker for linket

mvh Tinning 2765

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-08 23:47

"Bae3*3" skrev i en meddelelse:

> hehe - selv gift - good luck
> det er trods alt ikke det værste

Det kommer sgu an på!
Hvis ikke det lykkes parret at få sex transformeret
fra spontan liderlighed til en gensidig forpligtelse på
linie med støvsugning og opvask, så knækker deres
forhold efter tre år.

Dette er et spørgsmål om klar kemi: Liderlighed
styres af én slags hormoner fra hypofysen, men de
har den skavank, at de ligesom al anden junk giver
tilvænning, således at der skal større og større doser
til, før det virker. I praksis: at få noget fremmed for
at øge kemikalie-koncentrationen.
Omsorg og forpligtelse (også kaldet kærlighed) styres
af en anden slags hormoner, der ligeledes produceres
af hypofysen. Denne type hormon fremkaldes ved
gentagen samleje med den samme partner gennem en
lang periode. Giver også tilvænning, men kun til den
pågældende partner.
Ret fikst fundet på af naturen. Naturligvis fordi et
menneskebarn kræver yngelpleje gennem mindst ti år.
Hvilket forudsætter, at begge forældre slæber føde
hjem til reden, indtil ungerne er flyvefærdige.

Både dårlig (1) og god (2) erfaring med ægteskab -- Ib

Fra : Bae3*3

Dato : 02-08-08 10:53

"Ib Baagøe"

> Både dårlig (1) og god (2) erfaring med ægteskab -- Ib

hvordan kan man ha to gode erfainger med ægteskab..... den første
gode erfaring må sku da ha gået hen og blevet dårlig siden der er
kommet en ny til - eller er du fra langtbortistan

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 05:49

"Bae3*3" skrev i en meddelelse:

> hvordan kan man ha to gode erfainger med ægteskab..... den første
> gode erfaring må sku da ha gået hen og blevet dårlig siden der er kommet
> en ny til - eller er du fra langtbortistan

Jamen det var også for tåget udtrykt. Fordi der ikke
kunne stå mere på én linie. Meningen var: Første gang
var fint mht. liderlighed, men noget lort mht. forpligtelse.
Varede kun i fire år, med afbrydelser. Anden gang var
i top mht. kærlighed, solidaritet og forpligtelse, men
begrænset mht. liderlighed. Varede i 33 år, indtil
konen døde af det.

Hej -- Ib

Fra : Bae3*3

Dato : 03-08-08 12:17

"Ib Baagøe"

men
> begrænset mht. liderlighed. Varede i 33 år, indtil
> konen døde af det.

ja - sex er sundt!!

Fra : Thomas Bruun

Dato : 31-07-08 00:53

On 30 Jul., 16:58, "Ib Tinning" <i...@1.spambox.dk> wrote:

> send en mail til rockekstra(a)hotmail.com med titler på dvd'er så
> finder vi ud af noget
>
> det er nu gjort
> mvh tinning 2765

Jeg har desværre ikke modtaget,så prøv lige igen

Fra : Ib Tinning

Dato : 31-07-08 15:24

> [...]

> det er nu gjort
> mvh tinning 2765

Jeg har desværre ikke modtaget,så prøv lige igen

er lige gjort og jeg går ud fra at (a) er @ ikk
mvh tinning 2765

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-08-08 23:55

On Tue, 29 Jul 2008 19:22:49 +0200, "Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk>
wrote:

> [...]
>med dem og evt. få en skilling med hjem
>det skal lige siges at de er næste ubrugte

Ha ha markedet flyder med Porno ... men prøv en markedes gruppe eller
se dem sammen med din nye brud

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-08-08 21:44

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
> Til lyset gør mig blind & smerten gør mig skør ( sebastian )

www.xhamster.com så DVD tiden er vist forbi-- har jeg ret i ? ganske
gratis---

Fra : Bae3*3

Dato : 06-08-08 15:56

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev

> www.xhamster.com så DVD tiden er vist forbi-- har jeg ret i ?
> ganske gratis---

hmmmm - der er garantert noget lusk ved den slags