2x12 købes!
Fra : smikkelsen@gmail.com

Dato : 16-09-08 11:27

Hej

Jeg leder efter en dobbelt 12'er.

Hvis der er nogen der har noget, så skriv endelig!

Hilsen Søren Mikkelsen
61651923
smikkelsen (snabela) gmail.com

Jeg bor i Århus området, men er villig til at køre en rimelig vej for
et godt tilbud.

Fra : Kirsten

Dato : 16-09-08 20:21

Det er da utrolig hvad folk går og taber.

Kniv, foldeanker og nu et dobbeltsæt..........

Håber du finder det du søger - har desværre kun
en enkelt 12'er

Fra : smikkelsen@gmail.com

Dato : 19-09-08 15:03

On 16 Sep., 21:20, "Kirsten" <1HTXkirsten...@aalborgdyk.dk(fjern
1HTX)> wrote:
> [...]
> 61651923
> smikkelsen (snabela) gmail.com
>
> Jeg bor i Århus området, men er villig til at køre en rimelig vej for

hehe. Men jeg har fundet et nu.