GUE Fundamentals i Korsør
Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 19-08-08 13:49

Vi afholder igen Fundamentals i korsør.
Der er stadig væk en ledig plads.

GUE Fundamentals kurset er normalt gennemført over en fuld fire-dages
periode. Kombineringen mellem teori og åbent vand sessioner, gør at
dette kursus fokuserer på at dyrke de grundlæggende færdigheder, der
kræves for alt forsvarlig dykker praksis. Der er fokuseret på at øge
det sjove i dykning ved at reducere stress og øge dykkerens duelighed
gennem ordentlig kontrol af opdrift, trim, fremdrift, teamwork, og
andre DIR principper. Kursus krav omfatter mindst 10i timer teori og 5
vand sessioner; mindst to af disse dyk skal indeholde en
dybde på mindst 8,25m / 25 fod.

Skulle du ønske yderligere oplysninger så se link:
http://dir-shop.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=98&products_id=299

eller kontakt undertegnet direkte.

mvh
Thomas Zielinski

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 20-08-08 15:16

On 20 Aug., 15:18, "TH" <ccrdiv...@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> andre DIR principper. Kursus krav omfatter mindst 10i timer teori og 5
> vand sessioner; mindst to af disse dyk skal indeholde en

De rebreather folk skal være velkommen, men kurset køres på åbent
system og ikke andet.
kurset koster kun 4000,- pr deltager.
Alle kan deltage bare de har et open water certifikat, samt opfylder
de andre adgangskrav der er.
Læs mere om adgangskrav på: http://www.gue.com/?q=en/node/116

mvh
TZ

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 27-08-08 04:32

On 19 Aug., 21:49, i...@dir-shop.dk wrote:
> [...]
> andre DIR principper. Kursus krav omfatter mindst 10i timer teori og 5
> vand sessioner; mindst to af disse dyk skal indeholde en

Jeg vil lige fortælle om en lille ændring.
Pr 1 september stiger Fee prisen til GUE fra 50$ til 75$ for
Fundamentals kurser. Der er også kommet ændringer på Tech/cave fee den
nye pris er 100$ (som jeg lige kan huske det)

Hvis du vil nå at spare 25-50$ så skal du have betalt Fee inden
1/9-08.

Vi har stadigvæk en ledig plads på Fundamentals i Oktober. Hvis 3
manden melder sig bliver prisen incl. Frokost alle dage.
Det skyldes vi vil gerne bruge så meget tid som muligt på de vigtige
ting. Næmlig at lære og ikke lange pauser.

Mvh
Thomas Zielinski

Fra : info@dir-shop.dk

Dato : 08-09-08 04:51

On 27 Aug., 12:32, i...@dir-shop.dk wrote:

> [...]
> ting. Næmlig at lære og ikke lange pauser.
>
> Mvh
> Thomas Zielinski- Skjul tekst i anførselstegn -

Kurset er fuldt booket.
Er der ønsker om at vi afholder yderligere kurser i år eller i starten
af det nye år så vil jeg gerne høre fra jer.
Vi er begyndt at kigge på mulige kursus datoer næste år.
Bla planlægger vi at afholde et TECH 1 kursus.

mvh
Thomas Zielinski