Sunkne skibe Caribien/Indiske Ocean
Fra : vuha@sol.dk

Dato : 07-08-08 02:19

Hej Gruppe

Findes der mon en general database/ oversigt af sunkne skibe samt
deres historie for øerne Martinique og Reunion?

Mange dykker hilsner

Hà Vu Lommer

Fra : Morten Kjerulff

Dato : 13-08-08 00:11

Hej Hà.

Jeg tror det bedste bud er at søge på internettet. Der kan man f.eks.
finde: http://www.caribdiveguide.com/martinique.htm

Jeg kender ikke så meget til Karibien, men jeg ved at der findes
nœsten komplette bøger om (alment kendte) vrag i f.eks Rødehavet.

Du kan også kigge på de lokale dykkercentres hjemmesider. Men de har
nok kun de vrag med, som de gidder sejle ud til.

Hvis du er ude efter noget som www.vragguiden.dk, så tror jeg desvœrre
ikke det findes.

Mvh Morten