Passer en 440 cm posemarkise - Knaus 500 F~
Fra : Jetta

Dato : 19-08-08 15:28

Kan der nå at være en 440 cm posemarkise på en Knaus 500 FSK.

Har nogen prøvet??

Lars.

Fra : BigMac

Dato : 20-08-08 16:36

"Jetta" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan der nå at være en 440 cm posemarkise på en Knaus 500 FSK.
>
> Har nogen prøvet??

kan du ik´ bare måle på din vogn??

Fra : Jens

Dato : 21-08-08 11:30

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> wrote in message

> "Jetta" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> kan du ik´ bare måle på din vogn??

Spørgsmålet er nok: Hvor langt henne mod fronten forbi knækket på skinnen
kan en posemarkise sidde?

Jeg har en LMC 495 og det vandrettet stykke af skinnen betyder max
pose-længe = 360 cm, men lur mig om ikke en 410 sagtens kunne "tvinges" i -
idet posen jo godt, i et vist omfang, kan dreje lidt nedad i skinnen både
for og bag (dog nok mest foran da svinget i bagenden er ret skarbt) Jeg
fortryder at ikke lånte en 410 inden jeg købte min markise (som er en
360'er)

Nogen har måske erfarringer med den slags.

/Jens

Fra : Jetta

Dato : 22-08-08 05:57

Mit problem er næsten det samme. Jeg ville gerne have en 440 i stedet for
den 410 jeg har nu. Og det er umiddelbart svært at se/måle sig frem til om
440'eren kan være der.

Derfor spurgte jeg i gruppen om nogen havde prøvet det...

Lars.