Revner i plastikskjold
Fra : HC

Dato : 04-08-08 14:55

Hej gruppe.
Jeg har en SPRITE-Musketer 450.

Der er opstået en revne i skjoldet foran ved gaskassen. Såvidt jeg kan se og
føle, så er det lavet af plast. Er her nogen i denne gruppe, som har forslag
til, hvordan jeg kan reparere det?

Mvh. HC

Fra : Egon Østergaard

Dato : 04-08-08 21:34

"HC" <heinoFJERN@bkhc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og føle, så er det lavet af plast. Er her nogen i denne gruppe, som har
> forslag til, hvordan jeg kan reparere det?

Hej

Os der også kører MC kender et trick med at opløse en lego klods i acetone,
og bruge det som lim og filler på bagsiden.

Vh.
Egon Ø

Fra : ingen@mail.dk

Dato : 06-08-08 19:40

I det lokale byggemarked kan du købe et reperationssæt til både. Jeg brugte
det selv på vores gamle Adria
den var også revnet i hjørnet af gaskassen. Det holder så godt som var det
nyt. Jeg gav selv omkring 170,00 kr. for hele sættet. Men man skal bare
huske en maske. Det er absolut ikke noget for børn
mvh Kim

Fra : Peter

Dato : 06-08-08 22:38

Hej Kim!

Kan du ikke "hjælpe" os med et "produkt-navn" på reperationssættet ?

hilsen Peter

Fra : kazz

Dato : 07-08-08 18:05

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6180&Grp=&n=10

kazz

Fra : ingen@mail.dk

Dato : 09-08-08 08:04

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kim!
>
> Kan du ikke "hjælpe" os med et "produkt-navn" på reperationssættet ?
>
> hilsen Peter

Jeg kan se at Kazz har fundet det i Harald skrald. Det var nemlig lige dette
sæt jeg selv havde købt i mit lokale
byggemarked. Det er altså rigtigt godt og så indholder alt til reperationen.

mvh Kim

Fra : HC

Dato : 09-08-08 21:45

Tak for svarene.