Rideskole priser?
Fra : Per R

Dato : 20-08-08 14:42

Hej Ng

Hvad kan man regne med det ca. koster at gå til ridning
det min søn på 8 år det meget gerne vil gå til dette.

M.V.

Per R

Fra : Holst

Dato : 20-08-08 14:51

Per R wrote:

> Hvad kan man regne med det ca. koster at gå til ridning
> det min søn på 8 år det meget gerne vil gå til dette.

Regn med omkring 300 kr. om måneden for 1 time om ugen.

Men priserne varierer naturligvis. Prøv at se om du kan finde din lokale
rideskole via Google. Ofte finder du priserne nævnt på deres hjemmesider.

Ridning er absolut én af de dyrere fritidsaktiviteter for børn.

Fra : Stine

Dato : 26-08-08 21:59

"Per R" <perslet@sletgets.dk> wrote in message
> Hej Ng
>
> Hvad kan man regne med det ca. koster at gå til ridning
> det min søn på 8 år det meget gerne vil gå til dette.

Hej Per

Hos os koster det ca. 500 kr per måned for én gang om ugen.

Vi bor i Hørsholm (Nordsjælland)

:)Stine