Konfirmation i København
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 19-08-08 16:14

Hej NG

Ved ikke om dette er den rette gruppe, men prøver alligevel..

Er der nogen i denne forum der ved om der er nogen i københavn der først
bliver konfirmeret her i august?

Har en i ven i familien som "påstår" han skal til konfirmation i weekenden
den 30 aug. Meeen tror ikke rigtig på ham.. Men vil da lige være sikker....

Håber nogen kan hjælpe...

Mvh Heidi

Fra : Holst

Dato : 19-08-08 16:30

Heidi Bech Petersen wrote:

> [...]
> den 30 aug. Meeen tror ikke rigtig på ham.. Men vil da lige være sikker....

Hvorfor tror du ikke på ham?

Menighedsrådene kan godt bestemme, at der skal afholdes konfirmationer
om efteråret, men langt de fleste steder afholdes der kun konfirmation
om foråret. Men det er absolut ikke usandsynligt, at han skal til
konfirmation her i efteråret.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-08-08 16:32

"Heidi Bech Petersen" <moribrovst@hotmail.com> writes:

> [...]
> den 30 aug. Meeen tror ikke rigtig på ham.. Men vil da lige være sikker....

Om du kan tro på ham ved jeg ikke, men i Roskilde Domkirke er der i
hvert fald konfirmationer i august og september.

http://www.roskildedomkirke.dk/dk/default.asp?filnavn=/dk/kirkelige_handlinger.asp

Vi havde også en i 8. klasse på min efterskole, som skulle hjem til
Sjælland og konfirmeres i efteråret. Det var tilbage i 1994.

Mvh Trine

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 21-08-08 02:21

On 19 Aug., 17:13, "Heidi Bech Petersen" <moribro...@hotmail.com>
wrote:

> Har en i ven i familien som "påstår" han skal til konfirmation i weekenden
> den 30 aug. Meeen tror ikke rigtig på ham.. Men vil da lige være sikker....

Jeg er konfirmeret i København, og det var den første søndag i
september. Jeg ved fra mit arbejde i folkekirken, at mange sogne har
både forårs- og efterårskonfirmationer.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : H. Jensen

Dato : 21-08-08 09:29

"Heidi Bech Petersen" <moribrovst@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har en i ven i familien som "påstår" han skal til konfirmation i weekenden
> den 30 aug. Meeen tror ikke rigtig på ham.. Men vil da lige være

Jeg blev konfirmeret d. 31. august. Problemet med at reservere spisested
kommer først med sønnen, da datteren ikke vil (og heller ikke vil have fest.
Principfast - respekt).

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.