Anbefalinger af trampolin?
Fra : TGJ

Dato : 08-08-08 21:19

Hej,

Vi vil gerne købe en trampolin, hvor både børn og voksne kan hoppe.

Har I nogle anbefalinger?

Jeg har set at Ekstrabladet har lavet en test

Er der nogle links til andre tests? (/ har forsøgt at google)

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-08 21:55

> Vi vil gerne købe en trampolin, hvor både børn og voksne kan hoppe.
> Har I nogle anbefalinger?
> Jeg har set at Ekstrabladet har lavet en test
> Er der nogle links til andre tests? (/ har forsøgt at google)

Vi købte vores i Bilka. Stor og dejlig. Jeg vejer 112 kg ungerne vejer 30 kr
hver. Det går fint.

/karsten

Fra : Bae3*3

Dato : 09-08-08 09:36

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev

> Stor og dejlig. Jeg vejer 112 kg

Kanon - det er godt at se noget selvtillid! Bli ved med det!

Fra : Lars Hansen

Dato : 09-08-08 18:30

"TGJ" <somewhere@earth.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har I nogle anbefalinger?
>
> Jeg har set at Ekstrabladet har lavet en test
>
> Er der nogle links til andre tests? (/ har forsøgt at google)

Hej Thomas

Jeg købte sidste år en "Sport Play" i Toys´R´Us så den er nu på anden sæson
og fejler absolut ikke noget som helst.
Det hænder da at der bliver hoppet med lidt flere kilo end manualen siger,
men den har da ikke taget skade af det.

Den er 4 meter i diameter, kantdækken, cover samt sikkerhedsnet. Coveret kan
være ligegyldigt når man har sikkerhedsnet på, for så kan coveret ikke komme
på.
Det jeg gik specifikt efter var at få en med galvaniserede rørstel og ikke
bare malede eller forcromede.
Trampolinen vejer samlet omkring 100 kilo.

Den kostede ca. 3000 kroner alt inklusiv og med den glæde ungerne har af den
er de penge i hvert tilfælde ikke spildt.

Lars Hansen