Tekst til Lad det øse...
Fra : TDC Newsgroups

Dato : 04-08-08 17:10

Hej NG

Er der nogen, der kan hjælpe med teksten til Lad det øse, lad det pøse, lad
det regne?
Jeg kan nemlig kun huske 1. vers

Mange hilsner
Dorthe

Fra : Holst

Dato : 04-08-08 17:20

TDC Newsgroups wrote:

> Er der nogen, der kan hjælpe med teksten til Lad det øse, lad det pøse, lad
> det regne?

Google kan naturligvis hjælpe dig:

http://drikkeviser.prang.dk/viser.asp?mode=view&ID=290

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-08-08 17:28

"TDC Newsgroups" <dorthemus1@hotmail.com> writes:

> Er der nogen, der kan hjælpe med teksten til Lad det øse, lad det
> pøse, lad det regne?
> Jeg kan nemlig kun huske 1. vers

Her er i hvert fald et bud:

http://drikkeviser.prang.dk/viser.asp?mode=view&ID=290

Mvh Trine

Fra : TDC Newsgroups

Dato : 04-08-08 18:09

Hmmm - jeg må have fejlet i min "googling" i dag. Det er ikke mandag for
ingenting.
Og mange tak til jer

/Dorthe