Rejser med indhold - www.singletour.dk/
Fra : Thomas N. W. Pederse~

Dato : 22-08-08 23:20

Er du single? Er du træt af at være tredje hjul i et selskab når du er på
ferie? Kan du lide at hygge dig med andre singler, og lære nye mennesker at
kende?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, så er www.singletour.dk/ sikkert noget
for dig. Der er pt. åbent for bestilling af rejse til Europa's flotteste
hovedstad - Prag, men skynd dig, der er rift om pladserne. Vi har plads til
50 personer. Turen er fra 12. oktober 2008 til 19. oktober 2008 - Læs meget
mere om hvad der tilbydes på denne tur til Prag på www.singletour.dk/

Med venlig hilsen
www.singletour.dk/ - admin@singletour.dk
- REJSER MED INDHOLD -
Thomas N. W. Pedersen

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 22-08-08 23:35

"Thomas N. W. Pedersen" <admin@singletour.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> 50 personer. Turen er fra 12. oktober 2008 til 19. oktober 2008 - Læs

Helt ærligt, så tror jeg (jeg er helt sikker), at en NG for opslag o.l. er
mest velegnet til din annonce. Her er den uvedkommen.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd
Så søg det lette - og gør det svært (piet Hein)