VB 6.0 og Windows Vista
Fra : BT

Dato : 27-08-08 14:04

Jeg er ved at lave et program til det firma jeg arbejder ved.
Jeg har downloaded VB 2008 express, men der er nogen ting som jeg ikke
lige helt kan finde ud af..
Derfor vil jeg hellere VB6, som jeg har noget mere styr på.

Selve programmet til køre på XP, og det ser jeg ingen problemer i.
Men det skal have kontakt med en Server med Vista installeret.
Vil jeg løbe ind i problemer der..

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-08 21:33

> [...]
>Selve programmet til køre på XP, og det ser jeg ingen problemer i.
>Men det skal have kontakt med en Server med Vista installeret.

Jeg laver programmer i VB6 - de kører fint under Vista.

/karsten