Yousee Bredbånd
Fra : rl

Dato : 07-08-08 00:33

Er der nogen form for begrænsning på hvor meget jeg må hente med
Yousee bredbånd nu?

Var der ikke en begrænsning på et tidspunkt, enten hastigedsmæssigt
eller på GB ?

På forhønd tak.

Fra : Søren Blom

Dato : 07-08-08 19:52

"rl" <rlauritsen@gmail.com> skrev i
Er der nogen form for begrænsning på hvor meget jeg må hente med
Yousee bredbånd nu?

Var der ikke en begrænsning på et tidspunkt, enten hastigedsmæssigt
eller på GB ?

Har du overvejet at læse deres vilkår?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : rlauritsen

Dato : 07-08-08 20:27

> Har du overvejet at læse deres vilkår?

Jeg troede at nyhedsgrupper var til for at få hjælp, og ikke andres sure
opstød.

Fra : Hauge

Dato : 07-08-08 20:36

rlauritsen wrote:
> Jeg troede at nyhedsgrupper var til for at få hjælp, og ikke andres
> sure opstød.

Du fik da den hjælp du havde brug for. Tror du ikke du selv skal gøre en
indsats?

/Hauge

Fra : rlauritsen

Dato : 07-08-08 21:24

> Du fik da den hjælp du havde brug for. Tror du ikke du selv skal gøre en
> indsats?

Har så stadig ikke fundet nogen begrænsning så det er der ikke mere. Godt
så.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-08-08 08:25

rlauritsen <rlauritsen@gmail.com> wrote:

> Jeg troede at nyhedsgrupper var til for at få hjælp, og ikke andres sure
> opstød.

Det er som regel en god idé at lave et minimum af research selv inden
man spørger ... men du er måske vandt til at få alt serveret ?

/thomas

Fra : Rado

Dato : 08-08-08 17:26

On Fri, 8 Aug 2008 09:24:45 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>Det er som regel en god idé at lave et minimum af research selv inden
>man spørger ... men du er måske vandt til at få alt serveret ?

Tja, folk serverer da gerne masser af sure opstød, så snart
lejligheden byder sig...

--
Rado

You are the salt of the earth. You can change your destiny!
You can give birth to a new civilization or you can create
Hell on earth. - Georges Ohsawa

Fra : rlauritsen

Dato : 08-08-08 21:41

> Det er som regel en god idé at lave et minimum af research selv inden
> man spørger ... men du er måske vandt til at få alt serveret ?

Hvordan kan du vide hvad jeg selv har fundet ud af inden jeg spurgte ?

Jeg har skam tjekket om jeg kunne finde noget på det, men det kunne jeg
ikke, og så spurgte jeg for at være sikker. Men nu må jeg bare regne med, at
det jeg har fundet ud af er det rigtige, da ingen vil bekræfte, at der ingen
begrænsning er mere.

Så tak for hjælpen.

Fra : Brian K

Dato : 09-08-08 20:25

"rlauritsen" <rlauritsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at det jeg har fundet ud af er det rigtige, da ingen vil bekræfte, at der

Jeg henter ca. 80 GB om måneden vi min 20/2 yousee forbindelse - og min
regning passer med det mdl aftalte beløb - så dermed konkluderer jeg at der
ikke er en begrænsning

Fra : Jesper Lund

Dato : 09-08-08 21:19

Brian K wrote:

> Jeg henter ca. 80 GB om måneden vi min 20/2 yousee forbindelse

Det er under 3 GB/dag, ikke specielt meget

--
Jesper Lund