Get2net hjemmesider lukket
Fra : Kjeld Olesen [2000]

Dato : 05-08-08 11:15

Hej

Jeg har haft nogle filer (f.eks. http://home.get2net.dk/acaclone/) liggende
på et gammel get2net site (fra min ISDN tid), idet mit nuværende webhotel
ikke tillader ZIP filer (Cliche), men grundet for megen trafik blev sitet
lukket.

***************************************
403 - Access denied
Der er ikke adgang til den hjemmeside du forsøgte at få fat i.
Årsagen hertil er sikkert at den pågældende bruger har overskredet sin
trafikgrænse. Hvis dette er tilfældet vil siden automatisk blive genåbnet i
morgen.
Hvis du har spørgsmål angående personlige hjemmesider hos get2net, kontakt
info@get2.net.

Nu mange dager siden lukningen er sitet stadig ikke aktiveret igen.
info@get2.net eksister ikke mere, Tele2, som købte Get2net er overtaget af
Cybercity, som ikke har gidet svare på spørgsmål angående get2net siderne.

Er der nogen der ved om det overhovedet er muligt at få disse sider op at
køre igen? Man kan stadig ftp'e til sitet.

mvh/Kjeld Olesen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-08-08 12:14

Kjeld Olesen [2000] skrev:

> Nu mange dager siden lukningen er sitet stadig ikke aktiveret igen.

Kan det betale sig at slås for den hjemmeside?

Detr er steder der tilbyder gratis hjemmesideplads.

--
Bertel

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-08-08 13:22

"Bertel Lund Hansen" skrev

> Detr er steder der tilbyder gratis hjemmesideplads.

For zipfiler til fri download uden rekvalmer etc?

- Peter

Fra : simon

Dato : 05-08-08 14:57

Peter Lykkegaard skrev:
> "Bertel Lund Hansen" skrev
>>
> For zipfiler til fri download uden rekvalmer etc?
>
> - Peter
Hej.
Ja, du kan f.eks. få en gratis hjemmeside uden
reklamer hos DomainDirect, hvor jeg selv hoster
min hjemmeside.
Der kan sagtens ligge zip-filer.
Det bruger jeg selv.
mvh
simon
--
www.erling-simonsen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-08 15:09

simon skrev:

> Hej.
> Ja, du kan f.eks. få en gratis hjemmeside uden
> reklamer hos DomainDirect, hvor jeg selv hoster
> [...]
På deres gratis-pakke, er der dog en trafikgrænse på 10 GB/md.
Men ellers kan du da bare uploade dine filer, til en af de mange
"upload-sider" der findes på markedet.

Hvor stor en fil drejer det sig om, og hvor meget trafik trækker den om
måneden?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-08-08 15:10

simon skriver:

> Ja, du kan f.eks. få en gratis hjemmeside uden
> reklamer hos DomainDirect, hvor jeg selv hoster
> min hjemmeside.

Men de tager så lige lidt ekstra for domæneregistreringen....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-08 15:33

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> simon skriver:
>
> Men de tager så lige lidt ekstra for domæneregistreringen....
>

> Klaus
hvis du har et domæne, kan du bare bruge gratisdns.dk (eller benytte
deres domæne-dk-temp.domaindirect.dk)
så det kan fakrisk gøres gratis.
Dog synes jeg det er at misbruge deres gratis-service til fil-download.
Faktisk skriver de også:
"Webhotellet må ikke anvendes som download site eller streaming for
store filer"
(http://www.domaindirect.dk/P?cmd=132&t=179)

Så den rigtigste løsning for "download-sites" er vel at købe et
webhotel, som tillader dette...

Selv bruger jeg servage.dk til familiebillederne, og de er faktisk
blevet ganske glimrende, her på det sidste...

Fra : rlauritsen

Dato : 05-08-08 15:47

> Selv bruger jeg servage.dk til familiebillederne, og de er faktisk blevet
> ganske glimrende, her på det sidste...

Billederne eller servage.dk ? Kunne ikke dy mig.

Jeg bruger også servage.dk uden problemer.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-08 21:06

rlauritsen skrev:

> Billederne eller servage.dk ? Kunne ikke dy mig.
>
> Jeg bruger også servage.dk uden problemer.

Hehe.. Drillepind!

Mener de zip-arkiver jeg har liggende / som mit billedgalleri kan generere.

Faktisk kører det hele ganske glimrende efterhånden.
Da jeg købte konto, for snart et år siden, var der problemer med
download og alt muligt andet.
Nu lader det til at det er muligt at downloade store filer fra ens side,
uden at "downloaden" stopper midt i det hele...

Og med deres nye "Mail2"-mailsystem, lader det til at de er ved at få
styr på det... :)

Fra : Kjeld Olesen [2000]

Dato : 05-08-08 15:46

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> wrote in message

> Kan det betale sig at slås for den hjemmeside?
>
> Detr er steder der tilbyder gratis hjemmesideplads.

Næ, sikkert ikke. Jeg er også ved at se om det kan ligge på Surftown og så
flytter jeg i givet fald ud fra Cliche

Kjeld

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-08-08 17:57

> Nu mange dager siden lukningen er sitet stadig ikke aktiveret igen.
> info@get2.net eksister ikke mere

Nej den er vist erstattet af
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice_kontakttele2_sendemail_show&t2page=privat_kundeservice_kontakttele2_sendemail

> Tele2, som købte Get2net er overtaget af
> Cybercity, som ikke har gidet svare på spørgsmål angående get2net siderne.

Internetdivisionen af Tele2 eksisterer stadigvæk, de svarer
kundehenvendelser på 80 900 700

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-08-08 21:41

"Kjeld Olesen [2000]" <kol.nospam@crc.nospam.dk> wrote in

<snip>

> [...]
> info@get2.net eksister ikke mere, Tele2, som købte Get2net er
> overtaget af Cybercity, som ikke har gidet svare på spørgsmål angående

Cybercity kan godt være enda meget længe om at svare på en e-mail. Jeg har
oplevet over en uge - og jeg er kunde hos dem.

--
Those are my principles. If you don't like them I have others.