Camping priser
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-08 23:47

Efter at have læst artiklen om TopCamp Bøjden strand ***** Feriepark
og set deres priser på pladsen, vil jeg nu komme med den pris vi gav på
Øland Sverige
De første pladser vi kom til var optaget, men fik oplyst at Lundegårds
familiecamping havde pladser, så der kørte vi hen.
Vi fik et kortoversigt, med forskellige priser svingende fra 240-290
(sv.kr). pr døgn, efter at have gået en tur rundt, faldt vi for en plads til
de 290 kr.
og hvad fik vi:
en plads på 145 m2 antennetilslutning, internet mod et mindre gebyr.
På campingpladsen er vaskemaskine/tørretrumler gratis at benytte
Brusebad også gratis.
Svimmingpool gratis

På pladsen var en en nyanlagt mtb/bmx cykelbane som et stort trækplaster
for de cyklende unge med blod på tanden
og en mini golf bane som slår alle danske minigolfbaner, som noget af det
flotteste jeg endnu har set.

Leif

Fra : KHH

Dato : 29-07-08 12:03

Vi var i juni måned på Coutry camping, ved byen Tiefensse lidt nordøst for
berlin, en rigtig god plads, hvor det var fredeligt om aftenen og en dejlig
natur. Den kostede 16? pr. døgn, med alt og så 0,50? for bad i 4 min. hvor
tælleren stoppede når der blev lukket for vandet, det vil sige, at vi gav
17? pr. døgn for 2 mand, altså omregnet ca. kr. 127,5, så vi må indrømme, at
vi betragter de danske prise for overnatning på campingpladser for horrible.

"Leif Pedersen" <leif-pedersen(AT)nospam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:488e4c44$0$4456$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : KHH

Dato : 29-07-08 12:15

"KHH" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at vi gav 17? pr. døgn for 2 mand, altså omregnet ca. kr. 127,5, så vi må
> indrømme, at vi betragter de danske prise for overnatning på

Ved spørgsmålstegnene efter 16 og 0,50 burde der være et eurotegn, men de er
erstattet af ? her i gruppen.

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 29-07-08 14:27

"Leif Pedersen" <leif-pedersen(AT)nospam.mail1.stofanet.dk> skrev i
meddelelsen news:488e4c44$0$4456$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> for de cyklende unge med blod på tanden
> og en mini golf bane som slår alle danske minigolfbaner, som noget af det

Indlæget om Bøjden camping gik på, Campingfatters opførsel, der er altid to
sider af en sag, og uanset hvordan dine kunder offører sig, så skal man selv
bevare roen, og det var vist galt begge veje, det brev man sender til en
anden skal være mellem parterne, og ikke ofentligøres på nettet, her i
gruppen.

Priserne i Sverige regnes ud på pladsleje, ikke pr. person, så det er
nemmere at regne budgettet ud på den anden side, men priser på jord er også
anderledes i Danmark.

Finn

Fra : HAWK

Dato : 30-07-08 11:05

"Finn Bornhuus" <f.bornhuus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en anden skal være mellem parterne, og ikke ofentligøres på nettet, her i

og hvad er det så der gør at du ikke mener at et brev sendes til flere på en
gang.
Det er da altid afsender af et brev der bestemer hvem og hvormange et brev
sendes til - herunder også om det sendes til gruppen her

> Priserne i Sverige regnes ud på pladsleje, ikke pr. person, så det er
> nemmere at regne budgettet ud på den anden side, men priser på jord er
> også anderledes i Danmark.

det lyder som en god forklaring på prisforskellen. om det forklarer det hele
kan jeg ikke sådan lige vurdere

hawk

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 30-07-08 16:28

"HAWK" <forget@itpal.ru> skrev i meddelelsen

> [...]
> Det er da altid afsender af et brev der bestemer hvem og hvormange et brev
> sendes til - herunder også om det sendes til gruppen her

Korekt, men modpartens indlæg mangler mange gange, ellers kan andre jo ikke
vurdere om der er "kød" på sagen, det bliver en ensidig oplevelse der bliver
beskrevet.

Finn

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-07-08 08:40

> [...]
> for de cyklende unge med blod på tanden
> og en mini golf bane som slår alle danske minigolfbaner, som noget af det

Det stemmer meget godt med mine oplevelser i Tyskland. (og så sparer man
også campingpasset)

Noget kunne tyde på at Danake campingpladser alt for dyre.

Peter