sandvigs familie camping
Fra : Per H

Dato : 20-07-08 13:04

http://www.sandvigcamping.dk/dk/?Velkommen

I forbindelse med kritik af campingpladser/campingfatter.

Vi er netop hjemkommet fra sandvigs familiecamping på bornholm.

Jeg er lidt rystet!

I foråret ringede jeg derover og snakkede med dem andg leje af
campingvogn. I den forbindelse spurgte jeg om CV alder, generalt, og
fik oplyst at deres udlejningsvogne var ca et par år gamle, da de ikke
kunne være bekent at have gamle vogne stående til udlejning. Fint med
det, for jeg ønsker ikke at give 3400 kr for noget gammelt noget.

Men men men.

Da vi så vognen blev vi helt tavse, jeg vil tro at den var fra
70érne, ( har selv en fra 88) Den lugtede lange væk af fugt inde i
vognen, og de havede vendt den med fortelt den forkerte vej
så vi sad og kiggede på nogle buske og klipper, ca 5 meter, istedet
for ud over pladsen, som "andre" vil gøre.
I deres priser kan jeg se at at det er en 4-5 pers. jeg har lejet,
men det vil jeg da meget nødig være, uden at man skulle ligge på
gulvet<?

Nå nok om det.

Toiletbygningerne var der heller ikke ændret på de sidste 30 år ( har
været der tidligere)

Der var ofte en stank ef kloak fra brønddækslet i baderums gulvet-
Lækket;.((

Mange af bruserene kom der kun dråber ud af, og det samme i
håndvaskene. Dørrene skulle sparkes op, da de gik på i bunden.
(stakkels børn) der ikke kan komme ud.

Pladsen ligger perfekt, for vandringer, og telte, men den trænger
alså til en opløftning.

Var en tur omkring lyngholt, og sannes . som er langt overlegen.

Næste gang jeg lejer en cv. forlanger jeg et foto af den.
men de er jo nok skide ligeglade...

per