Bestilling af bredbånd city hos TDC
Fra : Kjeld

Dato : 31-07-08 18:09

Hej

Har netop bestilt 20/1 Mb bredbånd city hos TDC. Og jeg er noget foraget
over slutningen af bestilling proceduren, fordi man til sidst kommer
frem til en hjemmeside med følgende opfortdring som ved første øjekast
ser ud til at være uomgængelig:

Tilmelding til information

Jeg accepterer, at TDC koncernen løbende må behandle mine regnings- og
forbrugsdata
mhp. markedsføring samt kontakte mig via telefon og e-post (e-mail, sms,
mv.) i
forbindelse med markedsføring og vejledning om telefoni- og
bredbåndsydelser.

Vælg hvordan du vil kontaktes. Sæt gerne flere krydser. * (info skal
udfyldes)
TDC må ringe mig op (sæt kryds)
TDC må kontakte mig via mail (sæt kryds)

Dit fastnetnummer: * (nr. er indtastet af TDC)
Din mailadresse: * (e-mail adr. er intastet af TDC)

Ved tilmelding modtager du en mail fra TDC. Den skal du besvare,
før du er endelig tilmeldt. Sådan sikrer TDC dig imod misbrug.

Send

Efter ca. 30 - 45 sekunder (da er mange er da forlængst røget i fælden,
da der til syneladende ikke er nogen vej uden om, kom følgende tekst
frem ovenover førnævnte citat:

Tak for din bestilling

Vi bekræfter hermed, at din bestilling er modtaget.

Vi ekspederer bestillingen hurtigst muligt, hvorefter du modtager en
ordrebekræftelse via e-mail eller brev.

Betaling for oprettelse/ændring af abonnement mv. vil fremgå af din
næste regning fra TDC.

Kampagne Få et simpelt og billigt mobilabonnement
Ring for kun 59 øre/min. 0 kr. i abonnement og intet minimumsforbrug.
Som fastnetkunde hos TDC kan du lige nu bestille Simply til 0 kr.
Læs mere om Simply

Se printvenlig kvittering

Der er en her, som har tænkt rigtig kreative tanker. Men det svækker min
tillid som forbruger af deres produkter.

MVH Kjeld

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 31-07-08 20:38

Kjeld skrev:

> [...]
>
> Der er en her, som har tænkt rigtig kreative tanker. Men det svækker min
> tillid som forbruger af deres produkter.

Så kan du lære det. Kapitalfonde er beregnet på at tjene penge.

--
Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-07-08 22:10

Kjeld skriver:

> [...]
> over slutningen af bestilling proceduren, fordi man til sidst kommer
> frem til en hjemmeside med følgende opfortdring som ved første øjekast

Hvorfor ?

Du siger ja tak til noget billigt sprøjt, der vil forpeste dig med
rekvalmer.

De gik bare i gang tidligere end du forventede.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Nicolai

Dato : 31-07-08 22:22

> Du siger ja tak til noget billigt sprøjt, der vil forpeste dig med
> rekvalmer.

Jeg har haft det i et års tid uden reklamer? ;)

Fra : StreetFighter

Dato : 01-08-08 23:43

On Thu, 31 Jul 2008 19:08:46 +0200, Kjeld wrote:

Drop TDC, de har ingen berettigelse mere. Dårlig USENET server, elendige
vilkår, ingen beskyttelse af persondata mv, inkompetent og ingen support,
markedets dyreste.

Lad dem rådne op