Erfaringer med Trille Vicki Combi vogn
Fra : Karina Damsgård

Dato : 23-07-08 11:18

Er der nogen der har erfaring med ovenstående produkt eller andre
produkter fra samme fabrikant?

Jeg har prøvet at søge på nettet og nogen siger at det er noget bras og
andre at det er en rigtig god vogn.

Jeg snakkede med en ekspedient i går som anbefalede den frem for en
Emmaljunga Kombivogn, og som sagde at emmaljungaen hurtigt bliver løs og
vipper i ledene. Hun sagde også at Trille vognen ikke falmer i stoffet
som Emmaljungaen gør.

Da hun arbejde i en butik hvor de forhandler Trille vogne skal hun jo
selvfølgelig også anbefale den, så det blev jeg ikke så meget klogere af...!

Hjælp...

Mvh. Karina

Fra : Lars Hansen

Dato : 23-07-08 14:01

"Karina Damsgård" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da hun arbejde i en butik hvor de forhandler Trille vogne skal hun jo
> selvfølgelig også anbefale den, så det blev jeg ikke så meget klogere

Hej Karina

Da vi, for et års tid siden, skulle ud og have en kombi vogn var jeg lidt
rundt og kigge.
Det du skal være opmærksom på med en Trille er at sæderne er meget smalle i
forhold til andre vogne.
I den Emmaljunga vi valgte kan liften fra vores Scandia barnevogn sættes ned
i kombivognen uden problemer. Det var ikke gået i en Trille.

Så hvis I har en der skal ligge i sin lift i kombivognen så er Trille ikke
velegnet.
Den Emmaljunga vi har købte vi brugt og den er nu omkring 5-6 år gammel og
den er ikke falmet den mindste smule endnu.

Mvh
Lars Hansen

Fra : zira

Dato : 23-07-08 14:10

Vi havde nu ingen problemer med at få vores lift ned i den, men nu er det
også en trille lift måske det har noget at sige men ellers kan de købes
brugte evt hvis det er.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 12:21

Lars Hansen wrote:

> [...]

Vi havde en Emmaljunga klapvogn i 5 år. Der var intet falmet på den og
heller ikke nogen løse led. Den blev brugt til 2 børn, og vi fik en god
brugtpris for den.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Dido

Dato : 23-07-08 18:19

Vores Emmaljuga har aldrig været løs i leddende, ej heller falmet - den
er 2 år gammel

Jeg kender ikke Trille, men har læst dårlige anmeldelser, både fra
brugere og Tænk (men det er et par år siden jeg undersøgte den slags)

Mvh Dorthe