Kortspil
Fra : Me&My

Dato : 17-07-08 13:07

Hej med jer

Jeg husker fra mine teenageår at jeg spillede et kortspil som hed "Fedtmule"
det var noget med at man i starten fik tre kort med tallene nedaf, og tre
kort ovenpå som man kunne se hvad var, og så nogle på hånden (7 kort tror
jeg) men jeg husker bare ikke hvad det gik ud på????
Er der ikke en her som kender det eller kender et link til nettet...Har
prøvet at søge, men google er IKKE min ven...

Me&My

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-08 23:05

"Me&My" <mojito2670@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der ikke en her som kender det eller kender et link til nettet...Har
> prøvet at søge, men google er IKKE min ven...

Bedste spil med børn er dam , mølle, hund efter hare, halma,
snyd, og klak(othello, reverse) og TREDIMENSIONAL MØLLE, som kræver lidt
snedkeri at producere - fire gange fire lodrette stænger i et bræt, 32
kugler i en farve og 32 i en anden farve og du sætter skiftevis en kugle ned
på stængerne så til sidst har du krystal med fire gange fire gange fire
kugler og når du får tre på rad får du et poing og når du får fire på rad
får du fire point

Man kan spille klak på nettet, det er en god ide