web10 mails når ikke frem
Fra : Martin Bak

Dato : 25-07-08 16:17

Er der andre der har haft problemer med web10 mail i dag? Seneste mail er
modtaget 12.47 i dag, og alt hvad der er sendt til min mail siden er ikke
nået frem.
Web 10´s "driftsstatus" nævner ikke noget om nogen problemer. Jeg har
skrevet til support, men endnu ikke hørt fra dem. (Bortset fra en
bekræftelsesmail om at de havde modtaget min henvendelse, den kunne åbenbart
godt finde vej til min inbox)

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 26-07-08 16:04

> [...]
> skrevet til support, men endnu ikke hørt fra dem. (Bortset fra en
> bekræftelsesmail om at de havde modtaget min henvendelse, den kunne

Argh hvor irriterende. De har endnu ikke svaret mig, og der er fortsat intet
om sagen i deres driftsstatus. Er der virkelig ikke nogen her som også har
deres mail hos web10/talkactive?
Har I også problemer?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 26-07-08 17:44

Martin Bak wrote:
> [...]
> om sagen i deres driftsstatus. Er der virkelig ikke nogen her som også har

Jeg har haft MASSER af problemer med web10, et server nedbrud hvor en
masse data fra en database, var dog dråben, så jeg har flyttet det site
til et andet hotel.

- Chano Andersen.