News-servere udenfor Usenet?
Fra : Ivar

Dato : 24-07-08 20:00

Hvad findes der af news-servere udenfor Usenet?
Jer er interesseret i binære grupper med morsomme billeder.

Jeg kender news://news.zoo-logique.org
Det er en fransk server, hvor der er lidt. Man kan se de fleste
grupper ved at bruge login/password: zoo/entrer
Vil man se dem alle, skal man tilmelde sig:
http://www.zoo-logique.org/se_connecter_au_zoo.8.10.1814.html

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Carl Drud

Dato : 24-07-08 20:11

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> writes:

> Hvad findes der af news-servere udenfor Usenet?
> Jer er interesseret i binære grupper med morsomme billeder.

Der er bl.a. <http://gmane.org/>

http://dir.gmane.org/gmane.recreation.humor.sidesplitters

Men den er vist ikke særlig aktiv.

--
Carl

Fra : Frank Damgaard

Dato : 24-07-08 20:16

Ivar skrev:
> Hvad findes der af news-servere udenfor Usenet?

hvad mener du udenfor Usenet ?
grupper der ikke er i det "normale" usenet system ?

news.sslug.dk kunne være en af dem, men ingen billeder der...

> [...]

> grupper ved at bruge login/password: zoo/entrer
> Vil man se dem alle, skal man tilmelde sig:

Er du sikker på at newsgruppen ikke findes i Usenet?
normalt har grupperne jo et navn.
(har ikke prøvet at logge på)

Fra : Ivar

Dato : 24-07-08 21:12

Frank Damgaard skrev:

> hvad mener du udenfor Usenet ?
> grupper der ikke er i det "normale" usenet system ?

Ja.

> news.sslug.dk kunne være en af dem, men ingen billeder der...

Ja, som den, men med binære grupper.

> Er du sikker på at newsgruppen ikke findes i Usenet?

Ja, grupperne på denne server findes ikke på Usenet.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af