TDC Bredbånd City
Fra : Kjeld

Dato : 21-07-08 21:37

Hvad er der blevet af de forskellige TDC Bredbånd City hastigheder? Har
selv en 8 Mb / 512 kb, som åbenbart ikke udbydes mere.

MVH Kjels

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-07-08 22:39

Kjeld wrote:
> Hvad er der blevet af de forskellige TDC Bredbånd City hastigheder? Har
> selv en 8 Mb / 512 kb, som åbenbart ikke udbydes mere.

De er vel nedlagt da man harmonerede priser med alle de andre DSL
udbydere. (Kig selv på de support løse produkter som CC Solo, TDC City,
Fullrate og lignende.. Prisen er den samme for de fleste forbindelser)

Anyway, du kan vel bare vælge en anden hastighed? som sikkert alligevel
er billigere end din nuværende.

- Chano Andersen.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 24-07-08 13:01

> De er vel nedlagt da man harmonerede priser med alle de andre DSL
> udbydere. (Kig selv på de support løse produkter som CC Solo, TDC City,
> Fullrate og lignende.. Prisen er den samme for de fleste forbindelser)

Fullrate tilbyder ikke produkter uden support og/eller kundeservice.

--
Mvh. Jesper

Fra : Chano Andersen

Dato : 25-07-08 18:41

Jesper Nielsen wrote:

> Fullrate tilbyder ikke produkter uden support og/eller kundeservice.

Hmm.. Jeg må indrømme at jeg ikke lige har undersøgt hvor meget support
man kan hente hos Fullrate. Men den support man "går glip af" hos f.eks.
CC og TDC med Solo/City, er blot opsætning af mail etc. hvilket fullrate
jo slet ikke tilbyder på deres forbindelser, hvorfor de logisk nok
heller ikke yder support på det.

Hvor om alting er, er der ikke den store forskel, hverken i pris eller
service på de produkter. Alle hjælper med at få linien online, Fullrate
og CC levere en router med som standard, TDC levere et modem, fullrate
og TDC bruger dynamisk IP, CC statisk (Dog DHCP tildelt, eller tildelt
via PPPoATM).

Alt i alt vil præcis samme løsning hos de udbydere, ca. koste det samme
uanset hvordan man vender det, og forskellene er ubetydelige for de fleste.

- Chano Andersen.

Fra : Rado

Dato : 21-07-08 23:03

On Mon, 21 Jul 2008 22:36:34 +0200, Kjeld <postkontor@gmail.com>
wrote:

>Hvad er der blevet af de forskellige TDC Bredbånd City hastigheder? Har
>selv en 8 Mb / 512 kb, som åbenbart ikke udbydes mere.

Nå nu har de også droppet 10/1. Nu mangler vi bare en 20/2 så de
kommer på linje med alle de andre udbydere.

--
Rado

You are the salt of the earth. You can change your destiny!
You can give birth to a new civilization or you can create
Hell on earth. - Georges Ohsawa

Fra : Rado

Dato : 21-07-08 23:06

On Tue, 22 Jul 2008 00:03:24 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Nå nu har de også droppet 10/1. Nu mangler vi bare en 20/2 så de
>kommer på linje med alle de andre udbydere.

<trussel>
Hvis ikke TDC snart kommer med en 20/2 så skifter jeg til Fullrate
der godt vil give mig en!
</trussel>

Fra : Kjeld

Dato : 24-07-08 07:34

Kjeld skrev:
> Hvad er der blevet af de forskellige TDC Bredbånd City hastigheder? Har
> selv en 8 Mb / 512 kb, som åbenbart ikke udbydes mere.
>
> MVH Kjels
Det ser ud til, at jeg kan få en 20/1 Mb bredbåndcity til ca. samme pris
som jeg lige nu betaler for en 8/0,5 Mb linie. Men vil en 20/1 Mb være
helt stabil som jeg idag oplever at 8/0,5 Mb er det? Hellere en stabil
8/0,5 Mb end en ustabil 20/1 Mb. Jeg bor ca. 800 meter fra en central i
en mindre landsby.

Nogen som har erfaring!

MVH Kjeld

Fra : Rado

Dato : 24-07-08 08:02

On Thu, 24 Jul 2008 08:33:52 +0200, Kjeld <postkontor@gmail.com>
wrote:

> [...]
>helt stabil som jeg idag oplever at 8/0,5 Mb er det? Hellere en stabil
>8/0,5 Mb end en ustabil 20/1 Mb. Jeg bor ca. 800 meter fra en central i

Med den afstand burde der normalt ikke være nogen problemer - har
selve en 20/1 med 1.1 km til centralen og den kører perfekt. Men det
afhænger også af kobberets kvalitet, så det er ikke til at sige med
sikkerhed.

Hvis jeg var dig ville jeg blot bestille den og så få TDC til at skrue
ned til den hastighed den kan klare hvis ikke det fungerer. Det kan
f.ex. være den kan køre 12/1 eller 15/1, det er da bedre end 8/½. Du
har ikke rigtig noget at tabe ved det.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-07-08 08:09

Kjeld wrote:
> [...]
> Mb være helt stabil som jeg idag oplever at 8/0,5 Mb er det? Hellere
> en stabil 8/0,5 Mb end en ustabil 20/1 Mb. Jeg bor ca. 800 meter fra

Jeg har opgraderet fra 8/1 til 20/1 og bor vistnok 250 meter fra centralen
og kan opnå en hastighed på omkring 16 - 17 Mbit. Og det er aldeles
klippestabilt - ganske som min 8/1 var.

Søren

Fra : Kjeld

Dato : 24-07-08 08:54

Kjeld skrev:
> Hvad er der blevet af de forskellige TDC Bredbånd City hastigheder? Har
> selv en 8 Mb / 512 kb, som åbenbart ikke udbydes mere.
>
> MVH Kjels
Tak skal I have, for de svar I har givet mig.

MVH Kjeld

Fra : Kjeld

Dato : 24-07-08 13:14

Kjeld skrev:
> Hvad er der blevet af de forskellige TDC Bredbånd City hastigheder? Har
> selv en 8 Mb / 512 kb, som åbenbart ikke udbydes mere.
>
> MVH Kjels
Hej

Mange tak for de svar jeg har fået.

MVH Kjeld