Bleer på ferien
Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 12-07-08 13:27

Hej,

Vi har to børn under 2 år (hhv. 2 og 22 måneder).
Vi skal på ferie i en uge til Cypern.
Det er en almindelig charter-rejse til et turist-område - hotel m.
swimmingpool og sol.

Hvor mange bleer skal man tage med på sådan en tur?
Vi har snakket om at hvis vi skal pakke bleer til en hel uge, kan vi
næsten ikke have andet med.

Men kan man regne med at kunne købe bleer sådan et sted? ...og i den
rigtige størrelse?
Hvad er jeres erfaringer?

Mvh.
Maria og Lasse

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 12-07-08 14:16

Hejsa

Der er masser af butikker og supermarkeder som forhandler bleer dernede så
bare tag med til første dag, det gjorde vi uden problemer ;)

Thomas

Fra : zira

Dato : 12-07-08 21:09

Hvorfor spørger i ikke rejseselskabet om hvilke indkøbs muligheder der er
for de ting i har behov for bleer mm.? De må næsten kunne oplyse jer om
det:)

Christina

Fra : Ivar

Dato : 12-07-08 22:37

zira skrev:

> Hvorfor spørger i ikke rejseselskabet om hvilke indkøbs muligheder der er for
> de ting i har behov for bleer mm.? De må næsten kunne oplyse jer om det:)

Det er næppe nødvendigt. Børn på Cypern bruger også bleer.
Jeg ville blot tage med til et par dage, så der var lidt tid til
at finde nogle.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : john

Dato : 13-07-08 20:58

Der er masser af bleer på Cypern. Alle de gense mærker: Pampers, Libero osv.
forhandles i supermarkederne vi fandt enda en Lidl hvor vi kunne købe bleer
ligesom herhjemme.

Som det allerede er blevet sagt, tag med til et par dage og og køb nogle
dernede.

Mvh,
John

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-08 22:47

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er næppe nødvendigt. Børn på Cypern bruger også bleer.
> Jeg ville blot tage med til et par dage, så der var lidt tid til
> at finde nogle.

I Afrika og Afghanistan var bomuld ultrabilligt og farvet tøj købtes af
FN-ansatte kolleger som bleer

Engang jeg i DK var uden bleer en weekend brugte jeg avispapir - der er
ingen magi ved blefyld, selvom det suger godt og er blevet ret billigt