Kundekartotek?
Fra : MRN

Dato : 11-07-08 19:12

Hejsa gruppe!

En bekendt af mig har et lille firma hvor han har alle sine kundeoplysninger
på papir. Nu har han så spurgt mig om der ikke findes noget software der kan
gøre det samme? Altså en eller anden form for kundekartotek? (Gerne
freeware, men ikke livsnødvendigt

MRN

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less
than half of you half as well as you deserve!"
Bilbo Baggins...

Fra : Gert Krabsen

Dato : 11-07-08 20:01

MRN skrev:
> [...]
> noget software der kan gøre det samme? Altså en eller anden form for
> kundekartotek? (Gerne freeware, men ikke livsnødvendigt

Han har ikke tilfældigvis Microsofts Office-pakke?

Så vidt jeg husker, følger der et kundekartotek med..

Fra : MRN

Dato : 11-07-08 21:02

> Han har ikke tilfældigvis Microsofts Office-pakke?
>
> Så vidt jeg husker, følger der et kundekartotek med..

Jo, de har Office 2003 Professional! Hvor ligger det i Office?

Fra : Gert Krabsen

Dato : 11-07-08 21:29

MRN skrev:

> Jo, de har Office 2003 Professional! Hvor ligger det i Office?

Se det kan jeg ikke lige huske, og den PC det kan ligge på er slukket

Men hedder den ikke noget i retning af Northwind.mdb??

Fra : Søren Bay

Dato : 16-07-08 19:20

Gert Krabsen skrev:

> Se det kan jeg ikke lige huske, og den PC det kan ligge på er slukket
>
> Men hedder den ikke noget i retning af Northwind.mdb??

I så skal det være i Access!

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Kaj Julius

Dato : 13-07-08 11:35

"MRN" <news@m-r-n.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "I don't know half of you half as well as I should like, and I like less
> than half of you half as well as you deserve!"

Prøv om du ikke skulle kunne bruge nogen af de programmer der ligger på:

http://www.danish-shareware.dk/
(selv om sitet ikke er helt up-to-date)